Capitolul 3

14 1 0
                                    

*Ma trezesc dimineata cu o durere de cap.Dany era langa mine,dormea.Ma ridic din pat si ma uit la ceas...era 11.Doamne iar nu mai ajung pe la scoala.M-am oprit in mijlocul camerei...socata.

-Dany trezeste-te..tip eu la Dany...

-Ce vrei...lasa-ma sa dorm.

-Dany ce s-a intamplat aseara ...ce prostii am facut?

Se ridica Dany si se uita la mine.

-Pe bune tu ai uitat ce ai facut aseara.

-Ba da, dar dupa ce a plecat Alex mi s-a rupt filmul.

-Te-ai imbatat si ai inceput sa dansezi pe bar...o nimica toata:-J

-Tu esti nebuna?Si ce a zis Alex?

-Nimic.Te-a luat de acolo si am mers acasa.

-Nu imi vine sa cred.

-Nici mie.

-Ce ai vorbit cu Lucian?

-Nimic, am facut schimb de numere, i-am zis ca imi place deja de altcineva si suntem amici.

-E bine.Eu ma duc sa fac o baie.Imi pun apa in cada, presar niste saruri de baie si intru in cada.Am stat cam o ora si m-am relaxat pana se aude soneria.

-Danyyy du-te si vezi cine e!!!

Nimic, se pare ca Dany dormea dusa.Imi iau halatul si ma duc sa deschid usa.Se aude iar soneria.

-Imediat...strig eu...deschid usa...era Alex .

-Buna Carla!

-Buna.

-Pot sa intru .Si ii dau voie sa intre.

-Hai in bucatarie.Vrei o cafea...si da din cap in semn ca da.

-Carla, vreau sa...

-Nu Alex.Lasa-ma intai pe mine sa vorbesc.Pun ibricul pentru cafea pe foc si ma intorc spre el;statea pe scaun la masa suparat.Uite Alex imi pare rau pentru aseara, nu stiu ce m-a apucat( dar gandul meu stiam deja...eram geloasa...deja cred ca incep sa tin la el) si te inteleg daca vrei sa fii cu Anda.Nu am nimic impotriva... iau o tigara , o sprind si trag un fum sanatos din ea.E prietena ta...ea te place...tu o placi...ii zic aproape mai mult in soapta.Atunci el se ridica e la masa.

-Te plac!Ma uit la el prostita de vorbele sale.Vorbesc serios Carla te plac...nu stiu cand sunt in preajma ta simt ca o iau razna.

-Serios?

-Da....si ma intorc si fac cafeaua si tremuram de emotie...sentimentele provocate de el cand mi-a zis ca ma place...pun cafelele pe masa, imi aprind inca o tigara si incep sa ii studiez chipul...

-Uite nu vreau sa te ranesc....

-Cu ce Alex?intervin eu peste el...

-Vreau sa avem o relatie...dar vreau sa rezolv intai problema cu Anda.

-Aaaa...prietena ta.

-Nu e prietena mea.

-Aha...cum zici tu.

-Carla taci o clipa si asculta-ma.Te plc,...foarte mult, dar pana nu ii explic Andei cum sta treaba cu noi doi, ea va interveni mereu...ea ma iubeste ..nu stiu cum percepe ea iubirea acesta care o are pentru mine..dar e e bolnava psihic si daca are parte de socuri emotionale puternice nu stiu de ce e in stare.Intelegi?

-Inteleg...stii ceva tu du-te rezolvati problemele dupa care vino la mine.

In acel moment el iese pe usa trantind-o in urma lui.Am simtit cam o mie de sentimente in acelasi timp:furie, revolta, iubire, tristete...Enervata la culme ma duc sa o trezesc pe Dany

Locked in his heartUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum