Přátelství #1

7 1 0
                                    

Abych Vás alespoň trochu seznámila se svým životem, měli bychom si povědět něco o lidech, co se objevují v mém okolí a trávím s němi nemálo času (nepočítáme-li rodinu).  Myslím, že nejlepší by bylo začít nejlepší kamarádkou, která je se mnou v každé situaci. Je to moje spolužačka, parťačka... No jednoduše řečeno- kamarádka, kterou by si každý přál. Jmenuje se Wiky. Teda nejmenuje se tak, ale to jméno se jí líbí, tak jí tak budeme říkat. S Wiky jsem se poznala v 5. třídě, když přestoupila z menší školy na dědině ke mně do třídy společně s Olinou. Když obě přišly poprvé do třídy, nepadly mi do noty. Protože se okolo nich všichni motali, držela jsem se dál a pozorovala, co jsou zač. Nejprve jsem se začala bavit s Olinou a docela jsem si s ní rozumněla. Po čase jsem zjistila, že Olina není taková, jak se zdá a snažila se Wiky oddělit od ostatních. To se jí ale naštěstí nepodařilo, protože jsem zjistila, že Wiky je ta kamarádka a ne ona. Ale o Olině si povíme víc v jiné kapitole. Wiky je vysoká holka (i vyšší než já, ikdyž je o půl roku mladší) s hnědými vlasy po ramena. Oči má hnědé, ale občas se zdá, že se mísí se zelenou. Není jako dnešní holky, a proto si nejspíš rozumíme. Je to taková umělecká duše. Nádherně kreslí a má vynikající fantazii, nejspíš tu kreativitu mají v rodině. Dříve taková moc nebyla, ale teď, když jsme nejlepší kamarádky, vymýšlíme neustále nějaké pitomosti. Sice se vidíme snad každý den i mimo školu, ale vůbec se nehádáme. Máme stejný smysl pro humor, takže se můžeme urážet jak chceme, ale nikdy to nebereme vážně. Řešíme spolu věci řešitelné i nevyřešitelné. Nebudu tady všechny kamarády/nekamarády vypisovat úplně do detailu, časem je poznáte všechny samy a uděláte si na ně třeba i vlastní obrázek. :)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 08, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

MY LIFE STORYKde žijí příběhy. Začni objevovat