🔫👑Gülhan Övünç 👑🔫
Babası polisti. Bir çatışmada şehit oldu. Bunun üzerine Esas Kızımız polis olmaya karar verdi. Çok pratik bir zekaya sahip,fazla konuşmaz. Şuana kadar kimseye önem vermedi. Tek hedefi babasını vuran katili bir an önce yakalamak. Tabi şuan sadece o öyle zannediyor.
En sevdiği yemek, yaprak sarma önüne 2 tencere koy hepsini yer. Ebru yani namı diğer 'Şakir' onun en iyi arkadaşı.📂Selim Bilgiç📂
Komiser. Tuttuğunu koparan bir yapıya sahip. Sinir hastası olmasına rağmen müthiş bir polis. Çok alıngan. İskender vazgeçilmezi.
🔬Arda Oruç🔬
Delil. Her insan ayrıntıları görebilir. Ama o garip bir pothografik hafızaya sahip. Gördüğü şeyleri her daim hatırlayan akıllı bir polis. Çay vazgeçilmezi.
🏥👠Ebru Soybelli👠🏥
Ölüler. Ebru yani namı diğer şakir'in en iyi anlaştığı kişiler. Cinayet Büro da Otopsi doktoru olarak çalışıyor. Gülhan ile aralarında mükemmel bir etkileşimler var. Konuşmadan gözleriyle sadece ne yapmak istediğini anlıyorlar. Mantı Şakir'in vazgeçilmezi.
💻☺Muhammed Mehdi Çavuş ☺💻
Küçük teknoloji dahisi. Bilgisayar vazgeçilmezi. Isi ise her daim zor zamanlardan kurtarmak. Teknolojik alanda kişi analizlerinde 1 numara. Çiğköfte vazgeçilmezi.
🔫⚔👤Egemen Karahan 👤⚔🔫
Kalpsizlik. Bu adamın ikinci adı. Umursamaz. Şimdilik yaptığı hiçbir işte yakalanmayan Esas Oğlan. Babasını yaptığı bir sevkiyatta kaybetti. Bunun intikamı için uğraşır. Pratik bir zekaya sahip. Tek sırdaşı güvendiği tek insan Anıl ve Dorukhan.
Vazgeçilmezi YOK... (Tabi şuanlık)😆Anıl Türk😆
Esas Oğlanın biricik sırdaşı. Çok kafa dengi biri.
Bulunduğu ortama hemen uyum sağlar. Egemen için canını bile verir. Egemen Bahsi geçen şu pis işleri Anıl ' a yaptırıyor.
İskender karşılığında ona her istediğinizi yaptırabilirsiniz.⛔😒Dorukhan Kaleli 😒⛔
Şirket işlerini yürüten adam. Esas Oğlan ve Anıl'ın sürekli arkalarını toplar. Umursamaz,kötü,vicdansız(yani kısacası ağır başlı) biri. Ama yinede bir kalbi var. (Not: Onun Sınırları İçine Sakın Girme!!!)
💯😈Halime Yelekli😈💯
Esas Oğlanı rahatlatan tek insan (şimdilik) Hiçbir işle alakası olmayan sarışın güzel acayip büyük bir egoya sahip. Kibirli olduğu kadar vicdansız da. Kendini hep üstte tutan bu kızın vazgeçilmezi Esas Oğlan. Ne kadar kötü olsada Sarışın Güzelimiz Esas Oğlana Aşık...( Yinede kötü biri...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişimde Kaybolma
Action"Zaten ben hiç mutlu olmadım ki. Hep biryerlerim kanadı,hep ağladım,sevilmedim hiç. Değer görmedim. Sevgi nedir bilmedim. Sevdim değer verdim,ama sonunda hep üzüldüm. Hep kırdılar. İnsanların bana dediklerini şakaya vurdum herzaman. İyi oldukça ezil...