Multi: Dorukhan ve Anıl
"Egemen bey Alper Özata bu isim size tanıdık geldi mi?" Dedim adam kaşlarını çatıp
"Yanlız bir yanlışın var komser Hanım ben Egemen değilim." Dediğinde Selime bakıp Noluyo der gibi bir bakış attım. Selim adama döndü not defterini çıkartıp kontrol etti.
"Bu şirketin sahibi Egemen Karahan e sizde patron koltuğunda oturduğunuza göre." Dedi. Adama baktım.
"Doğrudur. Ama ben Dorukhan Kaleli. Şirketin Genel Müdür Yardımcısı" Dedi kafamı salladım
"Peki Dorukhan bey Alper Özata tanıyor musunuz?" Dedim adamın yüzünde hiçbir mimik olmadan kafasını salladı.
"Arkadaşınız mıydı?" Diye sordum. "Hayır Alperi hiç sevmezdim " Dedi. Selim"Peki onu neden öldürdünüz" dedi.
Anlamaz şekilde Selime baktım. Kaşlarını çatmış adama meydan okurcasına bakıyordu. Adam da kaşlarını çattı.
"İyi yöntem komser bey. Ama onu ben öldürmedim. Yani her birbirini sevmeyen birbirini öldürmüş olsaydı. Sizin ölümünüzden ben sorumlu olurdum." Dedi Selim mors olmuş bir şekilde bana döndü. Sinir hastası birisine göre şuan gayet sakindi.
"Teşekkür ederim Dorukhan bey. Tekrar ugrayacağız. Lütfen ülkeyi terk etmeyin." Dedim.
Kafasını salladı. Tekrar dışarı çıkıp asansöre bindik.
👑👑👑
Arda Selime dönüp "Aklıma çok iyi bir fikir geldi inanır mısın?" Dedi ben ona döndüm.
Selim "Ben şu çaresizlikte senin beynin olduğuna bile inanırım yani " Dedi Arda gözlerini devirdi. Bana dönüp."Başkomiserim acaba..." derken o sırada Mehdi geldi. "Hadi yine iyisiniz" Dedi Hepimiz anlamaz şekilde ona baktık.
"Alper Özata silah sevkiyatı yapıyormuş" Dedi. "Nasıl ya" diye sordu Arda.
"Anıl Türk diye bir adamla beraber yapıyorlarmış. Sadece bunu öğrenebildim. Anıl Türk de Egemen Karahan'ın barında takılıyormuş." Dedi.
"Tamam o zaman bu akşam Bara gidiyoruz arkadaşlar."Diyip yerimden kalktım.
👑👑👑
Bara geldiğimizde taburelere oturup etrafa baktım.
Barmen Selim e bakıp"ne istersiniz"diye sordu.
Selim tam bişi söyleyeceği sırada ona bakıp
"Bişi içmek yok görev başındayız" dedim. Selim kafasını salladı. Anıl'ın fotoğrafını gördük. Ve onunla konuşmak için beklemeye başladık.Etrafa bakınırken bir adama takıldı gözlerim. Sonrada o adamın yanına başka bir adamın geldiğini ve bişeyler söyleyip bizim oturduğumuz yeri gösterdiğini farkettim.
Bi dakika bu adam Anıl Türk değil miydi ya. Oraya bakarken bi an oturan o adamla göz göze geldik.
👑👤👑👤👑👤👑👤👑👤👑👤👑👤👑👤👑👤Egemen'in Ağzından"Hayatım sencede bu elbise daha güzel değilmi." Diye sordu.
Halime benim hayatımdaki en sevdiğim şey. Onsuz yapabilirmiydim bilmiyorum. Yine her gece yaptığımız gibi barıma gelip oturuyorduk. Etrafın bu kadar kalabalık olması her gece bi olay çıkmasına sebep oluyor.
"Hayatım iyi misin" diye soran Halime'ye döndüm. "İyiyim canım dalmışım sadece" dedim.
"İyi iyi ya işte diyorum ki annenlerle tanışmaya gelirken bu elbiseyi giyiyim ne dersin." Dedi "Olur hayatım." Dedim elbiselerden hiç anlamazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişimde Kaybolma
Action"Zaten ben hiç mutlu olmadım ki. Hep biryerlerim kanadı,hep ağladım,sevilmedim hiç. Değer görmedim. Sevgi nedir bilmedim. Sevdim değer verdim,ama sonunda hep üzüldüm. Hep kırdılar. İnsanların bana dediklerini şakaya vurdum herzaman. İyi oldukça ezil...