...

545 57 24
                                    


Pohled leviho:
,,Ten si prej jen někam odskočil. " pokusil jsem se zakrít úšklebek.  Všiml jsem si že ten malí pavouček leze mladému spraovi po vlasech.  Rukou jsem ho chtěl chytit ale mladý pán mou ruku odstrčil a sám si přejel po vlasech.  Když přejel po pavoukovi zbledl a skoro ani nedýchal.  ,,L-levi- " Zašeptal přidušeně.  Po povzdechnutí jsem mu sundal pavouka a nechal si ho na ruce.  Eren ze mě slezl a stoupl si kousek od sebe.  Čekal jsem co udělá.  ,,Co tu jen tak stojíš?  Máš tu návštěvu a práci! " vyštěkl mladý pán.  Kurwa a je to tu zase.  Nemohl jsem si pomoct a natáhl jsem k němu ruku s pavoukem načež jsem se otočil a pomalím krokem se vydal k sídlu.  Ještě jsem za sebou slyšel jak se mladý pán vzteká v jezírku.  Zajímalo by mě odkud se ten šmejd vzal.  Že by ho sem poslal Kirschtein. No není to moc pravděpodobné ale vyloučit to nemohu.  Vešel jsem do svého pokoje a ihned se převlékl a staré/špinavé oblečení dal prát.  Po chvíli jsem se začal nudit tak jsem se rozhodl sídlo uklidit.
Pohled Erena:
,,Blbej komorník!! Nesnáším ho!! " vstekel jsem se takhle jako dítě asi ještě hodinu. ,,Hanji? " Koukl jsem se na dívku s brílemi.  Ona mi pohled oplatila. ,, Odedneška nahradíš Leviho. "řekl jsem už klidně. Tak to by bylo.  ,,Připrav mi prosím kočár. " poprosil jsem ji.  Ona kývla a bezeslova odešla.  Šel jsem do své ložnice kde jsem si pro případ vzal hůl v které byl meč. ,,Pane váš kočár je připraven." oznámila Hanji.  Kývl jsem a vydal se ven.  Po cestě jsem potkal Armina.  ,,někam se chystáte pane? " zeptal se Armin.  ,,To tě nemusí zajímat. " odsekl jsem.  Nechci se k němu chovat hnusně ale prostě jsem měl trochu blbí pocit.   Nesedl jsem do kočáru a řekl kočímu směr.  Po nedlouhé době už bylo vydět sídlo Jeana Kirscheina.  Kočí zastavil před sídlem a já vylezl z kočáru.  Oznámil jsem že se vrátím pěšky a trochu později protože se stavím ve městě. 
👾👾👾👾👾👾👾👾👾👾👾👾👾
Návštěva Jeana proběhla v klidu až na neustálé zírání Mikasi-jeho komorné-.  Zrovna jsem měl zamířeno ke svému panství.  Pospěvoval jsem si a najednou ucítil palčivou bolest a ztratil vědomí.

Pohled leviho:
Už byla tma myslím že kolem půlnoci a mladý pán nikde.  Kde se ten spratek toulá. začínal jsem se o něj trochu opravdu jen trochu bát.  ,,Levii! Přišel dopis od královny" vypískla Hanji.   Vytrhl jsem jí dopis z ruky a otevřel ho. 

Dopis:
Už je to asi týden od zjištění že někdo unáší chlapce ve věku 10-19let. Většinou večer když se jdou projít sami. Prosí vyřešte to co nejdřív. 
                                     Petra Ral

A kurwa.  Jen doufám že se ten spratek nenechal unést.  Třeba jen přespal u Kirscheina.

Ahoj omlouvám se že to tak trvalo ale je tu další a napište jestli by jste chtěli abych na začátek další kapitolu dala role.  Např. 
Claud-Mikasa atd..  Budu ráda za hvězdičky a komentáře potěší.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 08, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Kuroshitsuji Attack on loveKde žijí příběhy. Začni objevovat