!!!

89 9 22
                                    

Tak jo, dneska tady chci probrat něco důležitého. Byla jsem vyzvána nejmenovanou holkou z wattpadu, ke vyjádření se na trolly. Sem jsem to dala protože to je asi jediná kniha, kam se to alespoň trošku hodí.

Tak, nejdřív si převysvětlíme, kdo to troll vlastně je. Troll je člověk, co se snaží na sociálních sítích rozhádat, či naštvat ostatní. (Na wattu s pomocí negramotnosti)

Přirovnáme si to ke zvířeti. Zvíře se nají nějaké potraviny, dostane energii a vyběhne pro další potravu.

Troll naštve člověka, rozšíří se dál a s "pomocí" od prvního člověka se dostane dál.

Teď si odlišíme dva druhy lidí a jejich reakce:

Hateři:
Jestli se nepletu, tak jsou to lidi, kteří chtějí trolly z wattu vyhnat. Jak jsem říkala předtím. Vy napíšete hate a tím trolla nakrmíte, takže mu dodáte energii šířit ten virus dál. Když budete ty knížky ignorovat, nehatovat je. Nerozšíříte to. Je to jednoduchý, trollovi dojde potrava a zemře. Zmizí.

Přívětivci:
Já chápu, že vám to přijde vtipné a možná i hezké, ale na wattpadu nejsme od toho, abychom si četli nějaké kraviny s milionama pravopisnejch chyb. Sem patří hezké knížky. Názory, vtipy, básničky atd. Když přišel jeden člověk, tak to bylo ještě fajn, ale milí, zlatí to my za to můžeme, kdyby to byla jen Zhesika, ale teď jich je víc. A za chvíli, zamoříme watt a nic nezbyde. Vůbec nic.

Lidi upřímně, chceme to takhle dál? Asi ne.

Nechme je umřít hlady. Nešiřme to dál.

Už jsem si to uvědomila, mě už Bami vyprovokovala, a potom jsem napsala něco, čeho do teď lituju, nechci aby se to stalo vám

Původně jsem tuhle kapitolu nechtěla napsat, protože i já to teď šířím, ale tohle vědět musíme.

Za knihomoly, ne za blbce
Mějte se hezky,
Melon ice-cream.🍉🍦

Kecy melounový zmrzlinyKde žijí příběhy. Začni objevovat