TANITIM

8 0 0
                                    

Yine sabah,yine yeni bir gün.Gözlerimi açtığımda aynı oda da bulunduğum ablam ve kız kardeşime baktım.Uyuyorlardı.Saat 10.48 bu mallar hâlâ uyuyorlar.Bir de kız olacaklar.Pehh.Utandım ikisinden de.Yataktan kalktım ve uzun bir süre etrafa bakındım.Sonra da bunların uyumasına karşı çıkarak uyanmalrını istyerek bağırmaya başladım.
"Uyanın la kejolar." Ses yok.
"Kalkın sabah oldu." Ablamın doğrulmasıyla birlikte bana laf yetiştirmeye başlaması bir oldu.
"Sabah olduğunu bizde biliyoruz."
"Eee,niye kalk mıyonuz"
Ve geri kafalı kız kardeşimin de kalkıpters gözlerle bize bakması bir oldu.
"Lan Allahın belaları,ne la ne.Uyumak istiyorum.Kesin sesinizi."
"Tamam be mal" diyerek odadan çıkıp banyoya girdim.Elimi yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa geçerek bir umut kahvaltının hazır olduğunu düşünerek girdim.Girmez olaydım.Hazır değil.Oflayıp oturma odasına geçtim.Sonra da kumandayı elime alıp televizyonu açtım.Bir süre kanalları boş boş çevirdim.Hiçbirşey olmadığından oturma odasını terk edip tekrardan mutfağa geçtim.Buzdolabını açıp iyice göz gezdirdim.Ağzıma zertin atıp buzdolabının kapağını sert bir şekilde örttüm.O sıra da üvey annemin mutfağa girmesiyle baba ters ters bakması bir oldu.Gerizekalı karı ne olacak?Kim lan bu?Ben kimim doğrusu?Tanıtayım kendimi hemen.Ben Senem.17 yaşındayım.Benle birlikte 3 kardeşiz.Ben ortanca olanım.Ablam Selen,20 yaşında ve bu yıl ünüversiteye başayacak.Tabii bende lise 3 e.Kız kardeşim Gizem.O da 15 yaşında.Bu yıl bir zahmet adam akıllı bir liseyi tutturursa -hiç sanmıyorum- lise hayatına adım atmış olacak.Neyse devam edeyim.Babam.Babam 45 yaşında bir adam işte.Kendisi tarih öğretmeni.(Ailenin gururu).Annem.Ahh.Yıllardır göremediğim,hasret kaldığım annem.Ölümün bizi ondan,onu da bizden ayırması kötü oldu.10 yıl önce kaybettiğim annemin yerini dolduracağını zannedipte bize cici anne rolü oynayan mal karıdan bahsetmek istemiyorum.kısacası annem öldükten 2-3 ay sonra evlendiler.Neyse şimdi bu konuları kapatalım.Basıl olsa önümüzde uzun bir süreç car.Bol bol bahsederim bunlardan.Elime bir vardak aldım ce sürahiden su doldurdum.Su içerken cici annemin beni izlediğini fark ettim.(Ha bu arada cici annemin adı Aynur,40 yaşında.)Uzun bir bakışmadan sonra gözlerimi devirdim ve elimde ki bardağı sert bir şekilde masaya vurdum.
"Hop,evde kırılmadık eşya bırakmadınız"
"Ne oldu?Sana ne?" dedim ve mutfaktan çıktım.Arkamdan söylenmeye başladı.Allah bir çene vermiş.Abooo,dillere destan.Sinir bozucu karı ne olcak?Odaya geçtikten sonra yatağıma oturdum.3 tane yatak vardı odamızda.Biri altlı üstlü,diğeri tek kişilik.Ben altta,Gizem üstte,Selen de bizden ayrı olan yatakta zıbarıyordu.Bir tane çalışma masamız vardı.Yetiyordu zaten.Çünkülü Gizem in işi olmazdı çalışma masasıyla,Selen le de biz anlaşarak kullanıyoruz.Öyle işte.Haa bu arada derslerim de iyidir.Derecelerimde vardır.Ablam sağolsun.Kendisinin bu konu da üzerimde çok emeği var.Ben bir de size dış görünüşümden bahsedeyim.Koyukahverenkli saçım,koyukahverenkli gözlerim var.Orta boyluyum.(1.65).Zayıf,beyaz tenli.İşte kısa ve öz.Selen,benden çok az kısa,esmer,zayıf biri.Gizem ise benimle aynı boy,zayıf,sarışın,mavi gözlü ve de çok ama çok güzel.Yani ben bile hayranım.O derece.O bize hiç benzemez doğrudur.Anneme benzer.O yüzden çoğu gece sabaha kadar onu izlerim.Annem gelir aklıma.Off sıyrıl artık şu düşüncelerinden.Sıkıcı ama bir o kadar da zor bir hayat.Ama yine de seviyorum yaşamayı.Her ne kadar hayat beni sevmese de.İsyan etmedim hiç Allah a.Aksine hep şükrettim. Beterin beteri vardır diye.Şükrettim.Allah bana kaldırabileceğim yükü verdi omuzlarıma.Her ne kadar omuzlarım çöktüyse de belli ettirmedim sevdiklerime.Bilsinler diye.Benim mutlu olduğumu düşünsünler diye.Kırılmamış bir kalbimin olduğunu sansınlar diye.Her gece başımı yastığa koyduğumda ağladığımı bilmesinler diye.Ağlamak değil de,en çok hani bağırarak ağlayamazsın ya,hani içinden çığlık atarsın,içinden hıçkırırsın ya o koydu.Her gece o üvey kadının annemin yatağında uyuyor olması koydu.Zoruma gitti.İnsanda utanma arlanma diye birşey olur.Pardon.İnsandan bahsetmiştim.Hayvanlar alemindeki eşekten değil.Off.Yine,yine,yine.Gerçekten bu sefer sıyrıldım bu düşüncelerden.Ve son kez hatırlatma yapayım,Selen ablam,Gizem kardeşim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 20, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÖĞRENCİ EVİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin