Μερικά πράγματα που πρέπει να ξέρετε για την ιστορία ώστε να μην μπερδευτειτε.
1) Η ιστορία παίρνει μέρος στην δεκαετία του '80. Ωω ναι. Οπότε όχι κινητά, όχι messenger, όχι Facebook και instagram. Nope. Με σήματα καπνού 😂
2) Η κοπέλα που θα περιγράφεται, η Έλινορ, δεν θα είναι καμία θεαρα που ντύνεται με φαρδιά ρούχα επειδή δεν έχει αυτοπεποιθηση. Όχι. Θα είναι μια τυπική κοπέλα με κανονική φυσική ομορφιά, η οποία έχει ελαττώματα και κάνει λάθη. Cause nobody is perfect ✌. Έτσι, πιστεύω θα μπορέσουμε όλες να ταυτιστουμε μαζί της.
3) Επαναλαμβάνω ότι η ιστορία θα περιέχει συχνά βία και άσχημο λεξιλόγιο. Δεν θα έχει πολύ σεξ μέσα. Για να ξεκαθαρίσω την θέση μου 😂. (Σε λογικά πλαίσια 😏)
Όμως, θα θιγει πολλά θέματα τα οποία θα τα δείτε σιγά σιγά με τον καιρό.4) Λόγω των εξετάσεων, θα αργήσει να ανέβει το 1ο κεφάλαιο. So, από τις 2 Ιουνίου και μετά guys.
5) Μέχρι τώρα δεν έχω βρει καστ οπότε θα μπορείτε να φανταστείτε τους ήρωες όπως θέλετε. Αν έχετε να μου προτείνετε ηθοποιούς για καστ (κυρίως Έλινορ και Ζακ μέχρι τώρα) κάντε κομμεντ εδώ.
6) Όλα αυτά που έπεται να συμβούν είναι προϊόντα καθαρής μυθοπλασιας.
7) Don't copy please! Ξέρω καράτε!
8) Η ιστορία είναι κυρίως ρομαντική, αλλά θα έχει και μερικά σημεία κωμικα και φυσικά πολύ δράμα. Οπότε αν είστε τρελές για δράμα, ήρθατε στη σωστή ιστορία.
9) Η Έλινορ θα αφηγείται την ιστορία, αλλά στην αρχή θα υπάρξουν πολλά flashbacks. Οπότε μην μπερδευτειτε.
Αυτααααα. Αν έχετε κάτι άλλο να ρωτήσετε (που δεν νομίζω,γιατί είμαι forever alone 😢), ευχαρίστως να απαντήσω. Καλή επιτυχία στις εξετάσεις λοιπόν, και θα τα πούμε τον Ιούνη στο 1ο Κεφάλαιο 😙😘
Ελπίζω πραγματικά η ιστορία αυτή να τα πάει καλά γιατί είμαι τόσο ενθουσιασμενη!!!!
YOU ARE READING
Rebel {ON HOLD}
Teen Fiction《Προσοχή! Η παρακάτω ιστορία περιέχει βαριά γλώσσα, σεξουαλικα υπονοούμενα και βία. Διαβάστε με δικιά σας ευθύνη.》 Η Έλινορ είναι το κλασσικό καλό κορίτσι. Ντροπαλη, ευαίσθητη, φυτό.....δίχως φίλους. Στη ζωή της θα έρθει αναπάντεχα το κακό αγόρι το...