Işıl...
Sabah alarmın sesi ile uyandım üzerimi değişip aşağıya indim kahvaltı hazırlayıp hâlâ horul horul uyuyan kardeşimi uyandırdım. Birlikte kahvaltı yaptıktan sonra onu okula bırakıp şirkete geçtim...
İlyas...
Akşam yine biryerlerde sızmıştım sabah uyandırıldığı mda başımdaki ağırdan anladım Elif kahvaltıyı hazırlamış ve beni uyandırmaya gelmişti kalkıp üzerimi değişip aşağıya indim kahvalti yapıp elif'i okula bıraktıktan sonra şirkete gittim.
Işıl'dan devam...
Şirkette ki rutin kontrolleri yaptım sonra bi işimin olmadığını farkettim telefonu alıp zeynep'i aradım eve gitmek istemiyordum birlikte dışarda bir şey yaparız diye düşündüm.
Ama malesef onun işi varmış. Bende gidip işini bitirene kadar orda bekleyecek mişim . El mahkum adresi alarak yola çıktım daha önce hiç gitmemiştim zeynep'in çalıştığı yere zaten yeni başlamıştı orda çalışmaya.İlyas...
Sabahtan beridir dosyalar dı oydu buydu... Çalışıyordum yorgunluktan bitap düşmüştüm eve gitmek için odadan çıktım şirkette yeni işe başlayan bir kız varmış gidip ona dosya verip çıkacaktım yolda kara kara dalıp giderken omuzunu yerinden çıkmasıyla kendime geldim nasil bişey çarpmışa artık...
Işıl...
Şirkete vardığımda içeri girdim giderken telefondan mesaj geldi mesaja bakarken birinın bana çarptığını his ettim adama aklıma gelen bütün kufurleri saydım resmen kolum yerinden çıktı ya...
Işıl:........
İlyas:oha hem suçlu hem güçlü kızım omzum yerinden çıktı...
Işıl:ben niye suçluymusum mecnun gibi gezinen sensin
İlyas:kızım resmen telefona gömülmüşsün bi de bana mecnun diyo...
Işıl:git be öküz tamam suçlusun bi özür dile geç dimi ama yooo nerde o nezaket zoru gördün mü kaç zaten ....huuuu
İlyas...
Çattık ya zaten akıllısı beni bulmaz ki off napcaktım ben haaa dosya...
Işıl...
Gerizekalı hödük.....
Nerdeydi lan bu kızın odası off nasıl bulucam dur birine sorayımIşıl:pardon bakar mısınız ?
x:buyrun
Işıl:zeynep özdemir'ın odasını soracaktım da
x:aaa yanlış geldiniz alt katta zeynep hanımın odası
Işıl:hadi ya neyse teşekkür ederim...ıyı günler
x:ıyı günler...
Işıl...
Gerizekali yüzünden akıl mi kaldı şimdi gelde tekrar iki kat aşağıya in...off Odaya girdigimde zeynep oradaydı ama az önceki hödük te oradaydı
İlyas:ne işin var kızım senin burda
Zeynep :şey ilyas bey..
Işıl:bi saniye ya asıl senin ne işin var burda ve bana kızım demeyi kes az önce de dedin fark ettim
Zeynep :ışıl...
İlyas: sanane istediğim kişiye istediğim şeyi derim
Işıl:bana diyemezsin yalnız...
İlyas: senin ne işin var hem benim şirketimde
Zeynep :ışıl benim ar...
Işıl:yemedik be şirketini al başına çal
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Duman
ActionIşıl ; Hayatından bıkan bir kızın aşkı bulduğunu sanırken belaya bulaştığını farketmesi ama belaya aşık olması, herşeye rağmen ... İlyas ; İntikam dışında hiçbir şey düşünmeyen birinin aşkı bulması ama karşısında ki kişiye zarar vermekten korktuğ...