Taylor'ın Ağzından
Öylece gözlerimi dikmiş onlara bakıyordum.Adam benim şofürüm.Onlar giyinmekle meşgulken güvenlikler kaçmalarına izin vermeyeceklerdi.Konuklar avutup avutup gidiyorlar.Sıra o ikisinden hesap sormadaydı.Yanlarına gittim.Hemen ağlayıp sızlamaya başladı."Zaten ayrılacaktık değil mi?dedim. Düzgün bir ilişkimiz yoktu bizim.Seni lanet olası 21.doğum günümü mahvettin.Bunun intikamını mı alsam,yoksa sana biraz para verip sonsuza tek susturup bir ayrılık senaryosu mu yazsam?Sana da ikinci seçenek güzel gelmiyor mu?Anlaştık o zaman.Görüşmemek üzere."dedim.Bir miktar parayla çıktı evimden.O korkağın kimseye söylemeyeceğini biliyordum,söylemeye kalkarsa başına neler geleceğinin de farkında.Doğum günüme çok sadık insanlar gelmişti.Onlar hiçbir şey söylemezdi. Sırada şu kafe meselesi var.Onlarıda yanıma alarak başıma bir bela açtım.İster istemez sinirlerim tavan yapıyor.Yıkıp geçiyorum her yeri.Kırıyorum bütün eyşaları.Kendimden geçene kadar içiyorum. Soluğu mutfakta alıyorum."Size ne kadar güvenebilirim ?Burada olanları hiç kimse bilmeyecek değil mi?"dedim.İçlerinden mavi gözlü sessiz,efendi görünüşlü olan "Bize güvenebilirsiniz efendim.Ne ben ne arkadaşlarım bunu söylemeyecek."dedi.Efendim lafından çok rahatsız olmuştum.Biraz tehtid edip para teklifi ettim.Parayı kabul etmediler.Sonra ismi Zac olanı odama çağırtıyorum.Olanları bir bir öğrenmem lazım.Gerçi bu baş ağırısıyla nasıl dinleyeceğim.Yatağa oturdum.Anlatmaya başladı." Küçük bir sakarlıktı bu.Bende bilmiyordum."dedi.Hem kendi konuşamıyordu hem de ben anlamıyordum.Bir an cesaretini toplayıp "Anlayacağınız boynuzlandınız.Gerçi onu da anlamazsınız." dedi. Ben bu kadar da sorhoş değildim.Ayağa kalkıp "Sen nasıl benimle..Devamını getirmekte zorlansam da toparlanıp konuşursun dedim.O tamamen sarhoş olduğumu düşündü."Ah,ben tamamen bir aptalım.Çok çok çok özür dilerim.Her şey aramızda kalacak..."dedi.Yüzü kıpkırmızı olmuştu.Kaçmaya çalıştı. Kolundan tuttum."Haklısın.Ama ben bunun altında kalacak biri değilim biliyorsun değil mi?Ben çok canlar yaktım.Yakmayada devam edeceğim.Zaten o geri kafalıyı bırakacaktım.Yeni maceralara atlayacağım.İlk maceram olmaya ne dersin?"dedi.Onu belinden tuttum ve "Benimle kal."dedim.
Zac'in Ağzından :
Tanrım şu an Taylor Lautner'in kaslarında yatıyorum.Şu üç gündür olanların şokuyla kendimi yataktan atıp,kıyafetlerimi giyip yola koyuluyorum.Eve varınca güzel bir takım elbise giyip,kameramı alıp işime gidiyorum.Her zamanki gibi lanet okuyarak.Dün gece hiç uyumadığım için yorgunluğum yüzümden okunuyor.Bu sefer içimde garip bir heyecan var.Biraz da korku ve şüphe.Patronuma göstereceğim bu fotoğraflara ne diyecek diye.Ofise girer girmez ilk işim iki kahve almak oluyor. Uykumu açacak bir şeylere ihtiyacım var.Dün gecenin hale şokunu atlatmış değilim.Aklımda sadece "İlk maceram olmak ister misin?"kelimesi var.Demek ben senin için bir macerayım diyorum kendi kendime.Sinirlenmemek elde değil.Ben bir gazeteciyim.Asıl macera yaratacak kişi benim.Soluk almadan kendimi müdürün odasında buluyorum. İki dakika da anlattım her şeyi-tabii macera olayı hariçO da benden beklemiyordu böyle bir hainlik.Ben genelde yalan haberlerden felan nefret eden bir insanım.Ama bu haberim için yalan bile atacağım.İlk işim dün olan aldatma olayını gün yüzüne çıkartmak.Aklımda güzel bir senaryo var.Eve gizlice girmiş gazeteci bir kız adına site kurup oradan paylaşacağım aramızda geçenleri abartarak.Müdürümüzden tek istediğim kimliğimi saklaması. Karşılığında bu aldatma olayını gazetemizde ve dergilerimizde yayınlayacaktık.Belki o geceden beri hiç görüşmedik ama ben sadece onun saçma bir macerasıyım.Gay olmadığını biliyorum.Şimdi aklındaysa çok pişman olmuştur.Tıpkı benim gibi.O çok çabuk unutur.Peki ya ben? Aklımdan hiç çıkmayacak.Zaten mümkün de değil.Hem mutluyum hem kalbim çok kırık.Bende bıraktığı bu garip duyguyu tanımlayamıyorum.Acaba o da böyle garip hissediyor mu? Acaba O da bir şey hissediyor mu ?Bildiğim tek şey var o da bu olanları ona unutturmamak istemem.Yani küçük bir intikam alacağım.Hemen masamın başına geçiyorum.Siteyi kuruyorum.Sitenin ismi "Kalmayı tercih ettim." olacak.Normalde ayak işlerinde hep beni kullanırlardı.Bu yapacağım aldatma haberi ile birlikte patronumuzun gözüne girmiştim.Artık ayak işleri yapmayacağım için mutluyum.Ama zavallı arkadaşım John yapacak.John sıska,kısa boylu biriydi.Eşcinsel olduğunu saklamıyordu.Sürekli bana yavşamasından nefret ediyorum.Ona yüz vermiyorum fakat fazlada ezmek istemiyorum.Gayet arkadaşça davranıyorum.Tam uykuya dalarken beni arkadan dürttü."Birileri galiba dün hiç uyumamış?"dedi."Aa,John.Nereden tahmin ettin?"dedim."Aslında yazdıklarını biraz okudum."dedi. "Ben de bunu birine anlatmaya ihtiyacım var.Sana güvenebilirim demi?"dedim."Elbetti.İstersen çıkışta yemeğe gideriz."dedi."Harika fikir."dedim ve gitti.Ben de yazmaya devam ettim.İş bitince birlikte Justin'in kafesine gittik.Justin bize yemek hazırlarken bende başımdan geçen her şeyi anlattım.Bir çığlık attı.Bu çığlık Justin'in dikkatini çekti.John'a susmasını işaret ettim ve her şeyin boş olduğunu,saçma bir macera olduğunu ve kalbimin ne kadar kırık olduğunu söyledim.Beni avutmaya geldi.O sıra da Justin bize yemekleri getirdi."Bir şey yok demi?"dedi.John'a "Her zamanki ofis problemleri."dedi.Gülümseyip ayrıldı yanımızdan Justin.Biz John ile sohbet ederken içeriye biri daha girmişti."Aman Tanrım!!!"diye bağırdı John."Bu Taylor Lautner."deyip hemen Taylor'ın üzerine atladı. Sonra Justin de geldi.Göz göze gelemiyorduk Taylor ile."Dün size teklifimi sunmayı unutmuşum.Ben burada bir hafta imza dağıtırım siz de kimseye söylemezsiniz dün olanları.Güzel fikir değil mi?"dedi.Justin'in mavi gözleri büyüdü." Hemde nasıl...Elbette bu aramızda kalacaktı.Bizler güvenilir insanlarız.Fakat bu yardımınız için size ne kadar teşekkür etsek az."dedi.Kafamı eğdim ve aşağıya odaklandım.Yaptığım hatanın farkına vardım.Uykusuzluğunun kötü bir şey olduğunu anladım.Şimdi her şey çok geç.Gazeteler basılmaya başlamıştır bile.Tanrıım diye isyan ediyorum.Niye bu aralar her şey istemediğim gibi gidiyor.Her şey bana zıt gidiyordu.Şimdi ne diyeceğiz Taylor Lautner'e.Yeni senaryolar uydurmam gerek.Taylor Lautner bizle el sıkışıp gitti.Benim de yalnız kalmaya ihtiyacım vardı.Daha doğrusu uyumaya ihtiyacım vardı.Gözlerimin altı morunda garip bir tonuna dönmüştü.Ve ertesi gün için patrondan izin aldım.John'da benimle geldi.Henüz sabahın sekizi olmasına rağmen her yer tıklım tıklımdı.Önce Taylor'ın imzasını alıyorlardı.Sonra kafeden bir şeyler yiyorlardı. Ben ise yayına engel olamamıştım.Bir ara mutfaktan ayrılıp gazetelere baktım."Lanet!"diyebilmiştim sadece.
TAYLOR'IN AĞZINDAN :
Her şey çok yorucu ilerliyor.Daha dünya kadar kuyruk var.Bir kez daha küfür ediyorum Jessica'ya.Bu arada yanıma bir geliyor.İmzaladıktan sonra "Boynuzların çok güzelmiş."diyor.Aramızda küçük bir kavga çıkınca hemen masaya gazeteyi koydu.Benim gazeteyi okumamla sinirlerimin kopması bir oldu.Hemen bağırıp kafeyi kapattım.Sinirimden kafedeki masaları yerle bir ettim.Sonra her birini tek tek sorguya aldım.Aslında en çok Zac'ten şüpheliyim.Onu son aldım sorguya.Diğerlerinden bir şey çıkmadı.Sıra Zac'e geldiğinde.Vücudunu masaya yaslattım.Kokusunu içime çektim.Bu işkenceyi ona bilerek yapıyordum."Biz gerçekten sana ihanet etmedik."dedi."Ben buna inanmıyorum.Orada sizden başka kimse yoktu."dedim."Ama..Şey..Bir ara mutfağın kapısını kapatmayı unutmuştum. Dışarıya çıktım.Nefes almak için.Belki o ara bir girmiştir."demesiyle ona daha çok yaklaştım.Sıcak nefeslerimiz birbirine çarpıyordu.Kalbinin güm güm diye atışlarını hissedebiliyordum."Bana bunu yapmayı kes."dedi.Kötü bir gülüçle dün gece ne oldu diye sordum.Hatırlamıyor musun?dedi."Hiçbir şeyi hatırlamıyorum.Bana anlat."dedi."Ben Jessica'yı bir kaza sonucu yakalatmıştım.Sonra sen bana bu olayı sordun.Ben de sana anlatırken sanırım sarhoştun.Eğlenmek amacıyda bir aptallık yaptım ve sen beni kovdun."dedi.Bu saçma yalanına inanırmış gibi yaptın."Peki seni kovdum ya..dedim kovdumu bastırarak.Sen bu yüzden intikam almak istemedin mi?"dedi.Bu sorumla şaşkına dönmüştü."Almak istesem nolacak ki?Ya da nasıl alacağım ? Bizi bile onca güvenlikle aldın içine.Belki atladığın bir şey vardır?"ve gitti.Onu izledim.Sanırım artık kendime dürüst olma vakti.Ondan gerçekten etkilenmiştim.O gece hala aklımda.Bana yaşattığı o güzel gece.Onu kırdığımı hissediyorum.Bu saçma haber için kırdım onu.Anladım ki bu habere gereksiz yere taktım.Jessica'yı sevmediğimi söylerim biter.Zac'in kırdığım kalbi onaracağıma söz verdim kendime.
TAYLOR ZAC'E AŞIIK OLDU :DDD BİR DE JUSTİN DE OLCAAK XD