MEDYALAR HİKAYEDEN TAMAMEN BAĞIMSIZDIR. SADECE GÖZLERİNİZİN SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ İÇİN YAZAR HEDİYESİDİR. İYİ OKUMALAR 💕
Seokjin;
Çalan alarmımı kapatıp kafamı yavaşça yastıktan kaldırdım.
Bugün benim için en önemli gündü. Bu yüzden hazırlanmam ve geç kalmamam lazımdı.
Yan odada uyuyan kardeşimi de uyandırıp hazırlanmasını söyledim. Kafasını kaldırıp yeni uyanmışlığın verdiği mahmurlukla bana baktı.
İkimizin de küçüklüğümüzden beri hayalimiz hayranlarımızın ellerinden tutmaktı ve bugün ilk günümüz olabilirdi.
Annemizin işe gitmeden önce kahvaltımızı hazırlamış ve bizi sevdiğini ve başarılı olmamızı dilediğini yazdığı bir not bırakmıştı. Notu dolaba mıknatıslı süs ile yapıştırıp Jungkook'a tekrar seslendim. Dağılmış saçları ama düzgünce hazırlanmış hali ile mutfağa girdi. Gülerek küçük kardeşimin saçlarını düzelttim ve masaya oturmasını söyledim.
Kahvaltımızı bitirdikten sonra ortalığı toparladık.
Eve bir taksi çağırdık ve hayallerimize olan adımlarımızı daha da hızlandırdık.
Şirketin önünde inip taksiciye ücreti verdim. Kafamızı kaldırıp yüksek binaya baktık ikimizde. Belki de hayatımızın büyük bir kısmı artık burada geçecekti. Yüksek ve çok olan merdivenleri çıkıp şirketin kapısını açtım. Küçük kardeşim benden daha emin adımlar atsa da benim arkamdan takip ediyordu. Danışmaya gidip seçmeler için geldiğimizi belirttim. Bizi bir odaya yönlendirdi. Kapıyı açıp içeri girdiğimizde çok insan yoktu. Orta taraftaki masalardan birine geçip oturduk.
Jungkook ile form verilene kadar neler yapacağımıza dair tekrar hayallerimizi şekillendirmeye başladık. Bu odadaki herhangi bir insan ile aynı grupta olabilirdik. Kardeşimle birlikte hayallerimiz için gece gündüz çalışabilirdik. Biz beraber hayallerimizden bahsederken oda da iyice dolmuştu. Yaşıtım olduğunu düşündüğüm birkaç genç vardı. Diğerleri ise surat ve vücut olarak benden küçük duruyorlardı.
Son kez kapı açıldığında artık görevli kişinin gelmesi için umut ediyordum. Ama umduğum gibi olmadı. İçeriye 1.70 boylarında bir genç girdi. Benden küçük duruyordu. Sadece içeriye bir kez bakıp kafasını tekrar geri eğdi. Odanın en köşesindeki masaya oturup kulaklığını çıkardı.
Hareketlerini dikkatlice izlerken Jungkook'un bana seslenmesi ile tekrar kardeşime döndüm. Şimdiden çok fazla stres olmuştum. Ayaklarımı yukarı aşağı sallayarak stresimi azaltmaya çalışıyordum. Elinde formalarla içeri gelen görevliyle birlikte daha da stresleniyordum. Formlar dağıtıldığında Jungkook bütün soğukkanlılığıyla formunu doldurmaya başlamıştı.
Etrafımdaki insanlara göz attığımda onlar da formalarını dolduruyorlardı. Müzik dinleyerek yazan da vardı bir kalemini ısırıp bir elini gevşetip açarak sakin kalmaya çalışanlar da. Yavaşça kafamı forma çevirdim ve doldurmaya başladım.
ADIN : Kim Seok Jin
CİNSİYET : ERKEK
YAŞ / DOĞUM GÜNÜ : 04.12.1992 / 19
KAN GRUBU : 0
Doldururken bize verilen forma ne kadar çok benzediğini fark ettim. Kardeşime döndüğümde o çoktan son soruları dolduruyordu.
VÜCUT ÖLÇÜLERİ :
BOY : (1.75 cm)
KİLO : (63 kg)
Geri kalan ıvır zıvırları da doldurdum. Farklı olan bölüm şimdi gelmişti.
KATAGORİ : Dansçı, Vokalist
HOBİLERİ : Dans etmek, yemek yemek.
YETENEK : Vücudumun her uzvunu müziğin ritmine göre hareket ettirebiliyorum ve kareografi hazırlayabiliyorum.
FAVORİ ŞARKICI : Taeyang, Lee Dong Hae, Lee Sung Min, Shin Dong Hee
ELDE ETMEK İSTEDİĞİN BAŞARI :
Elde etmek istediğim başarıya yazacağım her kelime belki de kaderimi belirleyecek olan anahtar kelimelerdi.
PMS Şirketi gelecek arayan bir şirketti. Çalışanlarına yada daha önce çıkarttığı gruplara çok iyi davranır ve daima başarı için desteklerdi. Burayı seçmemin sebebi en parlak geleceğe sahip olmayı istememdi.
Yazacaklarımı hesaplamaya çalışırken kalemimi sertçe masaya vurduğumu fark ettim. Forma doğru uzanıp daha da önüme çektim ve boş kalan son yeri doldurmaya başladım.
Elde etmek istediğim başarı sadece Kore'de değil, tüm Dünya'da en başarılı olup her fanımın elini sıkıca tutabilmek.
Yazdıklarımı okurken bir yandan kalemimi hala masaya vuruyordum. Bir anda üzerimde hissettiğim gözlerle kafamı kaldırdım ve onu gördüm.
Elinde kalemi ve dolu formu ile dümdüz, hayır dudağının tek kenarı hafif yukarı kırık bir şekilde bana bakıyordu.
Ve ben onunla ilk kez orada göz göze gelmiştim.
°°APUS (CENNET KUŞU) TAKIM YILDIZIDIR.
YN: Karakterlerin görünüşlerine istediğiniz gibi hayal edebilirsiniz. Yapacağım tarifler, koyacağım gif ler sadece sizin daha iyi hayal edip, hikayeyi daha rahat 'yaşamanız' içindir 😄 Ben Tae'nin Kırmızı , SeokJin'in açık kahve saçlarına aşık olduğum için tabirleri bunlardan yana belirteceğim. Hayal gücünüz sizindir asla ben yönetemem. 😇 Onları istediğiniz gibi hayal edin lütfen 🙏 #BWFTMoon
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORİON & ANDROMEDA / TaeJin FanFic // BTS FanFic
FanfictionBen yıldızıma aşıktım. Gün ışığında kayboluşuna aşıktım. Geceleri parlayan en güzel yıldız oluşuna aşıktım. Belime vurduğu zincire aşıktım. Birbirimizden uzak olsak bile , birbirimize en çok benzeyen yıldız oluşumuza aşıktım. "Tanrı'nın istediği gi...