MEDYA HİKAYEDEN TAMAMEN BAĞIMSIZDIR. SADECE HAYAL ETMENİZ İÇİN YAZAR HEDİYESİDİR 💖
Gözlerimi güzel gözlerinden zor da olsa ayırdım.
Bu kadar korkmuş mu? Elleri titriyor.
Onun da sanırım düşünceleri ele geçirmişti beynini? Benim gibi Everest'in zirvesinde hayalleri mi vardı?
Formda eksiğim var mı diye kontrol ederken, içime o güzel gözlere tekrar bakma isteği doldu. Kafamı kaldırıp bir kere daha görmek istedim. Stresten çatılmış kaşları, kalın dolgun dudakları, şişik pembe yanakları ve en çok da kahvenin en güzel tonunda bakan o gözleri tekrar görmek istedim.
İçimdeki bu korku neydi o zaman? Şuan burdan koşarak kaçmak istedim. Uzun süredir tek başıma yaşadığım evim bile şuan çözüm gibi geliyordu.
Çünkü başıma tekrar aynı şeyler gelecek diye korkuyorum. Şuan senden özür dilerim bunun için. Kapılıp gitmemem lazımdı sana. Ama hayallerimiz için geldik ve bu herşeyden önemli değil miydi?
Herkesten farklı olduğum, ailemin ve arkadaşlarımın benden uzaklaşmasının sebebi de buydu özür dilerim. Kalbimi attıran kişi bi erkek olabiliyordu. Bu benim suçum özür dilerim. Ama sen de nasıl bu kadar güzel bakabildin bana?
Toplumun önyargısından kendimi soyutlamış ve müziğime adamıştım kendimi. Söyleyemediğim şeyleri şarkılarımda yüzlerine vuruyordum.
Bu güne kadar söylediğim her şarkıda, yazdığım her sözde farklı olduğumu anlatmıştım. Onları sevdiğimden bahsetmiştim. Belki benliğimi hayatımın sonunda kadar saklayacaktım, cinsel tercihimi, hastalığımı bir de ne var biliyor musun? Sana kapıldıktan sonra içimdeki senle konuşmaya başladım. Bunun için de özür dilerim.
Görevli içeri gelip formalarımızı topladı ve birazdan getireceği listeye göre pratik odasının önünde sırayla oturmamızı söyledi.
Hedefleri 7 kişilik bir erkek grubu ile 4 kişilik bir kız grubuymuş.
Mülakata ilk kızlar başladı. Listede yazıldığı sıramızda sandalyelere yan yana dizildik.
Listede altıncı sıradaydım. Jeon Jungkook isimli biri benden bir öndeydi. Yedinci kişinin adı Yoo Kihyun' du.
Güzel gözlü çocuk yerine oturduğunda ismini öğrenebilirdim. Stres olduğu için bacakları titriyordu. Sert bir yapısı olsada suratı çok tatlıydı ve lanet olsun omuzları nasıl bu kadar genişti?
Yanıma oturan Jeon Jungkook "Hyung!" diyerek, güzel gözlü çocuğa seslendiğinde abisi olduğunu anladım. Herşeyi aksine birbirlerine benzemiyorlardı. Güzel gözlü çocuk benden 3 sonraki sandalyeye oturdu. Göz ucuyla listeye baktım. Adı Jin. Kim Seok Jin.
"Sakin ol Hyung. Vücudunu iyi kullan!" dedi Jungkook. Dans mı edecek?
Onu incelediğimi fark ettiğinde gözlerime baktı birkaç saniye ve sonra gülümsedi.
Ve biliyor musun ben orda zaman dursun istedim. Gözlerin o kadar güzel kısıldı ki gülerken, etraftaki herkesin gözünü kapatmak istedim o an. Seni lanet herif gözlerin kadar gülüşünle de kendine tutsak bırakıyordun beni.
Gülüşü sıcaktı. Kalbimin eridiğini hissettim. Dudaklarımın kenarları hafifçe yukarı kıvrıldı. Utanarak kafamı öne eğdim ve artık kalbimi susturup sıranın bana gelmesini bekledim.
Kızların sırası bittiğinde sonuçların iki gün içinde açıklanacağını, katılan on üç kızdan altı stajyer seçilip dönem içinde iki kişinin eleneceğini söylediler. Sanırım bizde de öyle olacaktı emin değilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORİON & ANDROMEDA / TaeJin FanFic // BTS FanFic
FanfictionBen yıldızıma aşıktım. Gün ışığında kayboluşuna aşıktım. Geceleri parlayan en güzel yıldız oluşuna aşıktım. Belime vurduğu zincire aşıktım. Birbirimizden uzak olsak bile , birbirimize en çok benzeyen yıldız oluşumuza aşıktım. "Tanrı'nın istediği gi...