OKUL

100 21 9
                                    

Her zaman ki  gibi yine karanlık günümün sabahı olmuştu..!

Yataktan kalkıp hemen lavaboya gittim.Başim öyle zonkluyordu ki!hemen yüzüme su çarptım biraz olsa bile kendime gelmiştim.

Aynaya baktığımda göz altlarim öyle mosmor olmuş ki bir anda "ohaa ne olmuş bana" diye Kendi kendime konuştum.

Odanın kapısının sesini duyduğumda Annemin geldiğini anladım.
"Sen daha ne yapıyorsun hazirlanmadin mı daha "diye bana kükredi.Aslinda hep okula geç kalırım ,bu bana huy edinmiş herhalde...

"Tamam hemen üstümü giyinip geliyorum" dedim.Annem ise "bak daha üstünde giyinmemiş ben senle ne yapacağım böyle diye" aşağıdan bağırıyordu.

Eninde sonunda hazırlanıp mutfağa doğru ilerledim.Mutfağin kapısından bakıp çıkacakken, annem"Hey nere gidiyorsun kahvaltı yapmadan "diye arkamdan bağırıyordu,"Okula geç kaldım eğer biraz daha geç gidersem hoca sınıfa koymayacak "dedim. Annem de"eve geç geliyorsun,gezip tozuyor Sun sabah olunca geç kaldım diyorsun , nasıl böyle kız oldun anlayamıyorum"diye bana çemkiriyor du.

"Zaten okula geç kaldım birde seninle uğraşamam"diye kapıyı hızlıca örtüp çıktım.

Koşar adımlarla okula gitmeye başladım,okula geldiğimde Zil çalmış içeriye çoktan girilmisti.
Okula girerek sınıfın kapısına gelmiştim, kapıyı tıklayarak içeriye girdim.

Tam "özür dilerim"diyecektim ama bizim sınıf hocamız olan Aysel hanım "kes çeneni ben sana ne dedim bir daha geç kalinmayacak demedim mi her defasında böyle yapıyorsun ,yeter artık teneffüs de yanıma gel müdürün yanına gideceğiz"dedi.Ve son noktayı koydu!!

Nur"gel şuraya neden yine geç kaldın, geçen hocanın ne dediğini duymadın mı?"diyerek bana kizarken geçtim yanına oturdum.Kitaplari çıkarıp sıra ma koydum.
"Yine berbat gün yine azarlandigim gün Allah kahretsin kendimi o kadar yanlız hissediyorum ki karanlığın içinden bu nalet hayatı yaşamak tan nefret ediyorum"içimden kendi kendime konuşurken,"ilksen, ilksen "diye bana dürtüyordu.

"Yine ne oldu niye daldin bir kendine gel artık"diyerek sesiz sessiz bana konuşuyor du,
"Birşey yok dedim ne olabilir ki zaten her zaman ki ben"dedim.

Hoca ders anlatıyor ama ben kafamı bile veremiyorum,"acaba müdür bana ne türlü ceza verecek ,zaten o adamda benimle uğraşacağım diye bıkkınlık geldi , Aysel hocada bakışlarıyla beni korkutuyor du kesin bu seferine ağır ceza vereceği kesindi"

Bir anda zilin sesi duyuldu biraz irkildim"yandın kızım ilksen" sen dedim içimden!!
Aysel hoca bana bakarak "buraya gel ilksen "diyerek yanına çağırdı, Ben ise sesiz sessiz yanına gittim.

Müdürün kapısına geldik ,"aslında korkmuyordum alıştım artık müdür ne yapabilir ki biraz azar işitirim o kadar". İçimden geçirirek odaya girdik.

İçeri girdiğimizde müdür beni gördüğüne çok da şaşirmadı,Aysel hoca söze başlayarak"kaç gündür okula geç geliyor, ders dinlemiyor ne dediysem tam tersini yapıyor"diyerek müdüre şikayette bulundu.

Müdür ayağa kalkarak yanıma doğru gelmeye başladı... "Ayvayi yedin kızım sen vallahi yedin " diye içimden saçmalar ken, bana şöyle bir baktı ve ne olduğunu anlamadığım bir anda yüzüme"Beş kardeşten" bir tokat attı.
"Attığı tokatla yere serilmem bir oldu, gözümden istemsizce bir damla yaş akti"
Seni biz ne yapalım" madem okula gelmek istemiyor sun gelme ,seni gerizekalı kız "
Diyerek ağır sözler işitiyordum.Evet dedi" seni disipline vereceğim,eğer ufacık bir hatanda da seni okuldan atacağım" dedi .Aysel hoca da bu duruma üzülse bile istediği buydu!!

Hemen çantamı alıp okuldan çıktım ,"pislik adam elide çok ağırmiş "diye hıçkıra hıçkıra
Yolda yürümeye başladım.
Aslında bu dayak neydi ki Annem in tokatin dan hergun tadiyordum.

Sersem sersem yolda yürüyordum.Gözüme bir köprü takıldı altında da sert dalgaları olan hırçın sular vardı.

"Karanlığın içinde bogulmaktan sa tamamen karanlığa bürüneyim daha iyi "diyerek adimlarimin beni oraya götürmesine izin verdim.!

KARANLIKTAN DOĞAN AŞK...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin