,,Čau holky. Jdete teda na Stuartovu párty? Jeho rodiče konečně nejsou doma." Vypískla mladá dívka, klasicky oděná do legín a trička s volánky. Přitom se lehce naklonila, aby mohla odhrnout své obarvené blond vlasy dál od tašky tak, aby se vyjímal obličej Justina Biebera.
Vlastně ono by se dalo i říci, že jich okolo mě bylo mnoho. Mnoho rádoby krásek co se snaží vypadat dobře i při zametání. Nejvíc jsem na nich nenáviděla ten falešný úsměv a pohled plný pohrdání. Ikdyž se jim člověk snažil zavděčit, nikdy ho opravdu nevzaly mezi sebe. Mě se to bohužel, ale i díky Bohu podařilo, ikdyž si myslím, že je to falešný zájem.
Nesnášela jsem se, pohrdala jsem mou osobou, styděla jsem se za sebe. Předstírej. Stala se ze mně jim podobná, namyšlená holka na oko milující onoho idola všech dívek a opovrhující všemi okolo. Upřímně, byla jsem úplně jiná, odlišná, snažila jsem se být tou, kterou jsem nikdy být nechtěla a hlavně jsem se podobala víc a víc lidem, které jsem nenáviděla ze všeho nejvíc. Z myšlení mě vytrhl pisklavý hlas další kopie těch okolo.
,,Jasný, tentokrát ho do tý postele dostanu, dámy." Zasmála se a ostatní holky začali jásat. ,,A co ty, Nyro?" Připadalo mi jakoby mé jméno převalovala na jazyku a pak zhnuseně vyplivla. Podívala se na mě a díky úsměvu odhalila své vybělené zuby.
,,Jo půjdu, bude to super." Falešně jsem se usmála. ,,Hele už budu muset jít, jdu si koupit nové boty a hlavně, musím si obarvit ty vlasy, přece jsem to slíbila." Zasmála jsem se a hlavou se mi začaly výřit nepříjemné, ale pravdivé myšlenky. Proč to dělám, o co se snažím? Být jako ony?
,,Opravdu to ryskneš a ty tvoje kaštanové vlasy obarvíš na blond?" Pronesla nedůvěřivě a přeměřila si mě od hlavy až k patě. Bylo mi to docela nepříjemné a chtěla jsem co nejdříve zmizet.
,,Nejsem srab, ne?" Větu jsem pronesla nejistě, upřímně ani nevím jestli to dokážu a po pravdě nevím proč bych to měla dělat. ,,Tak zatím, uvidíme se u Stuarta." Zamávala jsem jim a spěšně odešla dlouhou chodbou plnou lidí stojících u skříněk.
Všichni se spolu smáli a bavili, i když byl každý jiný, předstírali to. Většinou to byli ti co něco znamenali nebo se jen snažili chovat jako oni.
Rozhlédla jsem se kolem sebe a vyděla lidi různých tváři, určitě i snů a zálib, ikdyž teď bych je mohla porovnat jako stejně ubohé. Řídila jsem se mou teorií. Víte, lidé tady by se dali rozdělit na něco, jako pomyslný potravní řetězec. Pár jedinců ženského pohlaví, kteří všem nakazovali a vedli je, potom tady byli ti, co se snažili odvděčit a byli takové ty přizpůsobivé ovce a dále tu byla skupina, která neměla zájem stát se středem zájmu a patřit mezi ostatní. Odnesla si nejvíce nepříjemností, ale byli sami sebou i přez to všechno. Myslím že tam patří tamti tři kluci snad Marko, Leny a... Zastavila jsem se a začala přemýšlet, ale hned po tom co jsem ucítila na svém těle vyset několik nepříjemných pohledů radši jsem se rozešla pryč z jejich dohledu.
***
Nová knížka je na světě 😋 Toto je takový, dalo by se říci, menší úvod do knížky 🌱Snad se vám bude líbit 🌲
Budu ráda za názory, ale za krytiku samozřejmě také 🌱😋
S láskou vaše Raw🌲
ČTEŠ
Daisy |Cz
Teen FictionNesnášela jsem se, pohrdala jsem mou osobou, styděla jsem se za sebe. Předstírej. Stala se ze mně jim podobná, namyšlená holka na oko milující onoho idola všech dívek a opovrhující všemi okolo. Upřímně, byla jsem úplně jiná, odlišná, snažila jsem se...