Parintii...

5.4K 22 15
                                    

Si,având bebele 8 luni,eram un dovleac uman,mama si tata ma observase asa ca ei m-au intrebat simplu:

-Alexandra,tu nu ai iubit,nu? Răspunde sincer ca de nu iti dezinstalez Instagramul de pe telefon!

Ne avand alta cale,am peste 10 K de prieteni pe insta,a trebuit sa spun sincer:

-Pai...cam da..
.
-Cine e? Il cunosc? De unde e? Cum il cheamă? Ma intreaba mama suspicioasă si nervoasă

-Mama,nu am timp sa iti răspund la toate intrebarile, pot sa iti spun ca îl cheamă Vlad, sta in apropiere si este foarte drăguț😗 Daca vrei iti aranjez o intalnire cu el sa il cunosti tu personal...

-Bine,dar mai am o intrebare foarte importanta...Tu crezi ca sunt proasta?! Tu crezi ca nu am vazut ca esti însărcinată?! Mi-a zis vecina de deasupra apartamentului ca in ziua in care am fost la nunta verisoarei mele a intrat un băiat mai mare in apartament si mi-a mai spus ca toata noapte se auzea numai zgomote de...in fine... Ce era in capul tau fetița? Te crezi mare doamna sa ai copii?! Nu sti ce greu e sa ai un copilas,mai ales la 12 ani, trebuie neaparat sa vorbesc cu băiatul ala care te-a păcălit sa iti strici copilăria doar pt. un copil ce nu il meriti!!!

Mie îmi dădeau lacrimile, niciodata mama nu m-a certat asa rău,vorbele mamei m-au adu la realitate,AM FACUT O MARE GRESEALA!

Peste o ora l-am sunat pe Vlad si i-am povestit tot in lacrimi,urma ca mama,tata si Vladut sa se întâlnească si sa vorbească ...despre...in fine....Eram foarte emoționată ,mai aveam o mica speranță ca Vlad sa le facă o impresie buna părinților mei, dar erau putine sanse, Vlad este cool 😎 ,iar părinții mei sofisticati si grijulii ( ceea ce ma enerveaza 😠 )

Emotiile mele cresteau,eram nerabdatoare si ...

Sunteți curiosi ce se va mai intampla?(P.S: urmează o parte de nota10)

Nu uitati ca mai sunt destule capitole 😁

Spor la citit !

Scuzați eventualele greseli

Stare capitol:  NECORECTAT

Sex Cu Vlad Munteanu 😏Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum