İlk Bölüm

15 3 1
                                    

Herzamanki kavurucu bir yaz sabahıydı.Okulda matematik hocasının yazılıları okuyordu.öğretmen her yazılı okurken yaptığı gibi çalışkan bir öğrenciyi düşük not aldın diye trollüyordu. Ahhhh salak yine kandı ve hüngür hüngür ağlıyorrr!
Dinininindidndi(zil)
-Çıkabilirsiniz arkadaşlar İstiklal Marşını unutmayın.
-ufffff Samet sen kaç aldın?
-sen not alabildim mi diye sor.
-Nihahaah neyse gel aşağıya inelim.

5 dk. sonra....
Evet arkadaşlar çoğunuzun bildiği gibi (kimse bilmiyor) haftaya olacağımız deneme sınavından en az yanlış yapan ilk 3 öğrenci ile Suriyede Antak Madenine bir gezi düzenleyeceğiz.
Bütün öğrencilerden bir gürültü yükseldi.
-oha efe duydunmu lan belki başarırız ne dersin?
-Valla bilmiyorum ki kazansak çok iyi olur sınavlar çok sıktı yaa..

Ertesi gün hepimiz Antak madenini araştırdık.1990 yılında terkedilmiş.İşçilerin çoğunun halisülasyon gördüğünü iddia birkaç gün içinde intihar etmesi bir çok haber kanalına konu olmuş.o günden beri de Suriyedeki tek tük olan ziyaret merkezlerinden bir haline gelmiş.
Bu ilginç yazılar herkesin içinin ürpermesine neden olmuştu ama hepimizin ortak buluştuğu bir şey vardı. "Kimseye bir şey olmadı da bize mi olacak?"

3 gün sonra beklenen gün gelmişti. Hepimiz deli gibi ders çalışmıştık ama hepimizin atladığı bir şey vardı biz hep dört kişi takılırdık ama üç kişi seçilecekti. Her neyse sınavı olmuştuk herkes saatlerce çalışmayı güzel bir gezi ile ödüllendirmeyi düşünüyordu. Cuma akşamıydı, müdür İstiklal marşı sonrası kazananları açıklayacaktı. Hepimiz son derece heyecanlı bir şekilde kazanan isimlerin okunmasını bekliyordu.

-Evet geziye katılmaya hak kazanan isimlerr... İsimlerrrr... isimlerrrr Efe, Sıla, Emre
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
-lan ben nasıl seçilmem yaaaaa...
- Boşver Samet buluruz bi çaresini
-(sırıtarak) Emreee sen de benim düşündüğümü mü düşünüyorsun?
-Tam da üstüne bastın..

Maden Faciası - Sınır ÖtesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin