Madende Mahsur Kalmak

12 3 0
                                    

Evet çoğunuzun tahmin etmeyeceği bir şey yapmaya karar verdik.Bavulda gidecektim. Neyse ki uçakla gidecektik yoksa bel fıtığı olmam an meslesi olabilirdi. Aslında hepimiz bunu yapmakta kararsızdık ama zar zor karar verdik ve anlaştık. Beklenen gün gelmişti,evde 4 yıldır hiç kullanılmamış büyük bir bavul vardı onda gidecektim.Diyafondan gelen güçlü sesle irkildik.

-Sayın yolcularımız, Türkiye - Suriye seferlerimiz başlamıştır lütfen uçaklarımıza binelim.

-"Haydi beyler operasyon başlasın" deyip sırıttım.

Uçaklarımıza binmiştik, yanımızda iki tane rehber öğretmen vardı.
Daha ilk dakikalardan belim sızlamaya başlamıştı.Yaklaşık 1 saat sonra acı dayanılmaz hale gelmişti.Uçak büyük bir sarsıntıyla indiğinde içimi bir sevinç kaplamıştı.Bizimkiler havalimanından uzaklaştıktan sonra bavulu açtıklarında , bildiğimi dahi yeni öğrendiğim bir ton küfür sıralayarak kıvrandım. Kendime gelmem 15 dakikamı aldı. Murat hoca beni yanlarında gördüğünde gözlerinden alev püskürterek,

-Senin burada ne işin var samett!!

-...

-Seninle sonra görüşeceğiz!

İki katlı bir otobüsle madenin yakınlarında bir konaklama merkezine geldik. Eşyalarımızı yerleştirdikten sonra bir tur rehberi ile madene geldik rehber yapılmaması gerekenler konusundsa bizi uyarıyordu. Madene girince hepimiz heyecanla rehberin anlattıklarını dinledik. İşsizce etrafı gözlemleyerek ilerliyorduk. Diğer turistlerden uzaklaşıyorduk.Efe bizi uyardı ama sizce dinledik mi ? (tabiki hayır)
Biraz daha ilerleyince yerde demir bir levha bulduk. Üzerinde derin işlemeler vardı.

-herkes buraya baksın yerde değerli bir şey var .

Hep beraber levhayı var gücümüzle yerden çıkarmaaya çalışıyorduk.Yerden çıkarınca uzun bir gövdesi olduğunu farkettk.AHHHHHH!!! levha çıkarken toprağın altındaki çürümüş tahtayı kırmıştı. Büyük bir gürültüyle ikinci takta da çöktü.Çıkan sesten dolayı turistlerden bir çığlık yükseldi. Herkes bağırıyordu bütün sütünlar sırayla yıkılıyordu. Aniden gözlerim karardı. Sırtımda inanılmaz bir acı ve Aniden gözlerim karardı...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 11, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Maden Faciası - Sınır ÖtesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin