We need to know more....😭
Λοιπόν η 2 σεζόν θα προβληθεί στο Netflix το 2018.
**κραυγές σε όλο το σπίτι...😱**
*Leonardo Di Caprio is melting my heart🔝
⚠️
Λοιπόν wattpaders και fan της σειράς 13 Reasons Why.
Εάν δεν θέλετε να με μισήτε και αν δεν θέλετε να πάθετε κατάθλιψη καλύτερα ΔΙΑΒΑΣΤΕ την συνέχεια...Ο σεναριογράφος είπε:
->Θα προβληθεί το τι επιφυλάσει το μέλλον για την Jessica και τον Bryce.(φαντάζομαι όλοι μπορούμε να υποψιαστούμε)
->Εάν πρόκειται να ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΊ η Hannah αρκετούς μήνες μετά το τέλος της 1 season.->Κάποιος θα δώσει μια μεγαλη μπουνία😃 στο πρόσωπο του Bryce.
->Αυτή τη φορά δεν θα υπάρχουν κασέτες(tapes) αλλά κάποιο άλλο μέσο της τεχνολογίας.Ποιός μπορεί να μαντέψει τί;
Ερωτήσεις-Απαντήσεις:(έγκυρη πηγή.ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ!):
1)Θα επιστρέψει η Χάννα πίσω στη σειρά;
Όπως έχω προαναφέρει ο σεναριογράφος είπε πώς η ιστορία της Χάννα είναι μεγάλη επομένως θα συμμετέχει και στην δεύτερη σεζόν.
Θα εμφανιστεί όμως;
Τόνισε επίσης πως θα μας λυθούν απορίες για το ποία στην πραγματικότητα ήταν η Χάννα και ποιά ήταν η ζωή της.(Είμαι σίγουρη ότι θα γίνει αναφορά στο παρελθόν της πριν να έρθει στην πόλη)
2)Θα υπάρξουν συνέπειες για τον Bryce;
Η πρώτη σεζόν τελείωσε με την Τζέσικα να παραδέχεται στον πατέρα της ότι είχε βιαστεί. Πολλοί οπαδοί ελπίζουν ότι στην 2 σεζόν θα πάρει δικαιοσύνη.
Λόγια του σεναριογράφου:
"Θέλω να κάνω την ιστορία της Τζέσικα, θέλω να δείξω πως υπάρχει αληθινή δικαιοσύνη.Θα δείτε την ζωή της καθώς επιστρέφει πίσω στο σχολείο, καθώς προσπαθεί να αρχίσει να ανακάμπτει από αυτό που της συνέβη, γιατί είναι κάτι που έχουν περάσει εκατομμύρια νέες γυναίκες.Επίση ορκίζομαι πως καποιος θα χτυπήσει δυνατά τον Bryce στο πρόσωπο. "
Αμήν και πότε!Ποιός κάποιος πιστέυετε ότι θα χτυπήσει τον Bryce;
3)Πυροβολήθηκε ο Άλεξ από τον Τάιλερ;
Πιθανό όχι. Ο Miles Heizer, ο οποίος παίζει τον Alex, υποδεικνύει ότι μια απόπειρα αυτοκτονίας είναι πολύ πιο πιθανή, θεωρώντας ότι «ήταν ενδιαφέρον να δούμε ομοιότητες μεταξύ Alex και Hannah, επειδή υπάρχουν πολλά προειδοποιητικά σημάδια καθ όλη τη διάρκεια της σεζόν».
Ο Άλεξ επιβιώνει;
"Αυτό είναι ένα άλλο θέμα που σπάνια εμφανίζεται στην οθόνη και πιθανότατα είναι πολύ πιο κοινό από ό, τι οι άνθρωποι το σκέφτονται.Οι άνθρωποι που προσπαθούν να πάρουν τη ζωή τους συνήθως παθαίνουν ίσως όμως υπάρξει κάποια ανατροπή αυτή τη φορά. " Έτσι, φαίνεται ότι δεν πεθαίνει ο Άλεξ.
Ευχαριστώ τον Θεό!
4)Θα επιστρέψει πίσω ο Jeff;
#JusticeForJeff #RIP #AlwaysInOurHeart
Cast:
BẠN ĐANG ĐỌC
TV Series
Hài hướcΕίμαι εθισμένη στις αμερικάνικες και μη τηλεοπτικές σειρές κάθε είδους. Αυτό το βιβλίο το έφτιαξα για να μπορώ να εκφράζω την γνώμη μου και την κριτική μου σχετικά με αυτές τις σειρές.Θέλω μαζί με όλους εσάς να μπορέσω να σχολιάσω και να ακούσω την...