Pe ușă intra Aiden cu Eliza.
-Ce cauți aici?
-Am venit să îmi văd prietenul.
-Bine.
-Stai puțin... nu te superi?
-De ce?
-Oau.
-Pai cât mai stai aici?
-Pai tocmai plecam.
-Ok.
Mă sperie comportamentul lui Aiden. Stiu ca este un Tiran și nu prea i-am văzut latura asta grijulie. Are în suflet voința unui adevărat luptător și nu știu de ce este așa.
-Emma?
-Da?
-Mergem?
-Bine. Pa Luck...
Aiden închide ușa în urma noastră și urcam în mașină.
-Cum a fost vizita?
-L-am luat prin surprindere...
-Și pe mine M-ai luat când am auzit ca ești aici.
-Mă gândeam ca te vei înfuria când îți voi spune.
-Emma, am eu în suflet voința unui Tiran dar tu mă schimbi. Ceva din tine mă atrage extrem de mult. Pana acum nu am mai întâlnit femele ca tine. Emani o energie ciudata care mă atrage. Stiu ca am greșit și ca am fost un prost dar Îți jur ca nu se va mai întâmplă.
După ce spune toate astea mă trage mai aproape de el și îmi sărută fruntea. Când am ajuns am fost luată stil mireasa și dusa pana în camera mea. Aiden mă așeza ușor jos și mă sărutase încă o data înainte sa plece.
-Eu trebuie sa rezolv niște treburi. Doar sunt Alpha Suprem. Și Emma. Încă ceva. Vreau sa te comporți ca o adevărate Luna Suprema. Bine?
-Îți voi promite ca voi face tot posibilul.
-Bine.
După ce iese pe ușa o slujitoare intra pe ușa.
-Mă scuzați Luna dar Regele M-a trimis sa am grija de dumneavoastră.
-Regele?
-Da!
-Adică Alpha Suprem?
-Da.
-Interesant. Și folosește numele meu nu aceste apelative.
-Bine.
-Ce te-a pus sa faci?
-Sa mă asigur ca sunteți bine și ca nu patiti nimic.
-Care este numele tău?
-Lorel.
-Ce nume frumos.
-Mulțumesc.
După ce am mai discutat ceva timp cu Lorel am decis sa fac un dus și sa mă schimb. În timp ce eu era în lumea aromelor Lorel Mi-a ales hainele. O rochie mulată pana deasupra genunchilor neagra ce avea la gat un material auriu transparent fără mâneci. Lorel scoate dintr-un dulap o cutie aurie din care scoate o pereche de pantofi negrii din catifea cu platforma ce aveau o bata aurita de jur împrejur. Lorel a propus sa îmi facă ea parul și machiajul și am decis sa văd ce iese. După câteva ore Lorel mă anunță că este gata și M-am minunat de ce a ieșit. Un coc dezordonat un machiaj natural ce se potrivea perfect. După ce am terminat cu totul am decis sa mergem în sufragerie și sa văd pe unde este Aiden. Mergeam înainte spre scări și am auzit o bubuitura. Am mărit pasul și L-am văzut pe Aiden ținut de câțiva consilieri pentru a nu omora băiatul din fata lui. M-am grăbit către el pentru al liniști dar totul a fost în zadar. Când am ajuns la acel băiat care era destul de rănit am putut observa Cum ochii lui Aiden se schimba într-un negru intens. Am simțit Cum sunt ridicată și izbită de un perete. Lovitura M-a făcut sa gem iar Aiden a căzut în genunchi parcă regreta tot. Simțeam Cum totul în mine este rupt și ca nu mai am nici o șansă.
-Emma. Te rog nu face asta. Nu mă lasă. Ce am făcut?!!
După ce am auzit asta totul se făcu negru și nimic...
CITEȘTI
Alpha Suprem si Luna
Werewolf-Nu pot să te iubesc! Ești o bestie! -Ce trebuie să fac să mă crezi? -Dupa ce ai dat cu mine de pereti mai vrei ceva? -Esti Luna mea! LUNA SUPREMA! Coperta făcută de Denisa9Mary