Capitolul 3

1.3K 58 0
                                    

După ziua precedentă nu am mai scos niciun cuvânt. Aiden era foarte trist si mereu își cerea scuze dar eu nu il puteam privi în ochi. Acum sunt în curtea din fata si ma dau in balansoar. Monica vine la mine si ma întreba ceva dar eu nu îi răspund. Monica este fosta Luna mama lui Aiden.
-Emma!
-Da..
-Trebuie să vorbești cu Aiden! Și-a pierdut controlul! Biroul său este un dezastru si a trebuit să îl închidem pentru a nu face ceva mai rău!
-Duceti-ma la el!
Monica o ia in fața mea și ajungem în fața biroului său. Scoate o cheie cu care deschide ușa. Eu intru si il vad pe Aiden intr-un colț. Ochii lui erau negrii semn că lupul sau este la conducere.
-Aiden...
-Emma!
-Aiden de ce ai făcut toate astea?
-Nu puteam suporta indiferenta ta.
-Of, Aiden! Am avut nevoie doar de câteva momente în care să ma reculeg.
-Nu mai este supărată pe mine?
-Cred ca nu..
După ce am spus asta Aiden sare pe mine si incepe să mă sărute si sa ma gâdile.
-Te iubesc!
-Si eu!
-Am o idee!!
-Ce idee?
Aiden ma prinde de mână și mă trage afară. Se transformă în lupul sau si ma îndeamnă si pe mine să fac la fel. Mă transform si eu si începem să alergăm necontrolat în toate părțile. Am mai întâlnit câțiva lupi pe care Aiden mai avea puțin și îi bătea daca nu eram eu.
Am stat până dimineața pe o pajiște si ne-am jucat si ascuns. Dimineața Aiden vine cu câteva haine in mână pe care mi le da să mă îmbrac.
-Ai dormit bine?
-Tinand cont că am dormit pe pământ.
-Deci nu.
-Am dormit bine ca ai fost lângă mine!
-Azi Eliza vrea să te duci cu ea la mall.
-Eliza?
-Sora mea încăpățânată!
-Aha!
Aiden ma ia stil mireasa si mergem în casă. Încă de la ușă Eliza ne-a întâmpinat. Era o fată roșcată cu ochii verzi si înaltă ca si mine. Nu am putut să nu observ fericirea pe care acesta o emană.
-Aiden astăzi merg cu Emma la mall sa înțeles?!
-Am înțeles.
-Iar tu stai acasă cu Roby!
-Bine!
-Emma haide sa mergem!
Eliza mă prinde de mana si mergem către garaj unde urcăm intr-o mașină neagră.
-Ai mai fost vreodată la mall?
-Da, am fost cu Luck.
-Cine este Luck?
-Cel mai bun prieten al meu și cred că și fostul cel mai bun prieten.
-Iti este dor de el?
-Da, as vrea sa il vad măcar pentru câteva secunde.
Eliza întoarce brusc mașina și mergem către haita mea. La început câțiva lupi au vrut să ne atace dar când ne-au văzut ne-au lăsat să trecem. Eliza a parcat mașina în fața casei iar eu am fugit către camera lui Luck. Cand l-am văzut am sărit în brațele lui acesta fiind uimit.
-Emma?
-Da Luck!
-Cum de te-a lăsat Alpha să vii aici?
-Am venit cu Eliza!
-Asta explică tot!
-Cat mă bucur să te văd!!
Dar bucuria noastră nu a ținut mult pentru ca ușa s-a izbit de perete si pe ea a intrat...

Alpha Suprem si LunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum