-1-

22 4 2
                                    

Bu bölüm +18 ögeler içermektedir.

İyi okumalar xx

Hiçbir şey olmayacak. Hayatımı yatak odamda geçirecek ve ablama öfkelenip yazdığım mesajı unutacağım. Zayn mesajıma cevap verecek değil ya! Kahretsin nasıl öyle bir şey yapabildim!!?

Evin kapısını sertçe çarptım. Gözüm hiçbir şey görmüyordu. Kendime saydırarak yukarıya, yeni yaşam alanıma, odama, geçip yüzümü yastığa gömdüm.

Ne yaptım ben!?

Bu işin içinden nasıl çıkacağım?

Neden abartıyorum ki? Belki de her gün birileri Zayn'e onunla sevişmek istediğine dair mesajlar atıyordur, benimkine cevap verecek değil ya! Tanrım!! Cevap verip vermemesi umurumda değil benimle dalga geçmesin yeter!

Ahh ne yapacağım ben!?

Telefonumun zil sesini duyunca kafamı kaldırıp telefonu elime aldım iki mesaj. Biri ablamdandı, alışverişe gitmişlerdi. Diğeri... AMAN TANRIM!! Zayn Malik! Zayn mesajıma cevap vermişti!! İyi de neden? Ya beni aşağılarsa, ya benimle dalga geçerse, ya tüm okula mesajları gösterip... ah saçmalamayı kes Cas o Zayn Malik. Şu asosyal ve aşırı seksi olan Zayn Malik. Kimseyi umursamazdı ki senin mesajını onlara gösterip dalga geçsin? Ama ya Harry'e gösterirse?

Harry ile birbirimizi severdik ve kollardık ama ona son zamanlarda çok sataşıyordum ya abime ya da amcama söylerse? Ah bu arada söylemeyi unuttum, ben şu Yorkshire'ın aşırı seksi erkeği Harry Styles'ın kuzeniyim. Sakin olun kızlar biliyorum o mükemmel.

Tamam sakinleş bebeğim sadece mesajı açacak, okuyacak ve sonra da Joshua'nın jiletlerinden biriyle bileklerini kesip kendini öldüreceksin. Kolay ha??

"Ahh! Sıçtım! Gerçekten sıçtım!"

Kendi kendime konuşmayı kesip derin bir soluk aldıktan sonra korkarak da olsa mesajı açtım

-Benimle bir şeyler yaşamaya bu kadar istekli birini kıracak değilim. Sadece nerede ve ne zaman bebeğim?

Siktir! Aman tanrım!! Benimle sevişmek istiyor! Beni gerçekten istiyor. Dur bi dakika o beni tanıyor mu?

-Beni tanıyor musun?

Mesajımda adımı söylemiştim ama sonuçta şehirdeki tek Cassandra ben değildim ya? Belki de sadece sevişmek istiyordur ve kim olduğum umurunda bile değildir.

Hadi ama Cas! O Zayn. Muhakkak aletini sokacak bir vajina bulabilir? Yoksa bulamaz mı?

Telefonuma gelen mesaj sesiyle saçma düşüncelerimdenden sıyrıldım.

-Harry Styles'ın tatlı kuzenini tanımamam mümkün mü?

Ah tabii ya! Harry. Zayn ve onun arası iyiydi, birbirleriyle sık sık takılırlardı. Ama tuhaftır ki Harry ne kadar sosyal, canayakın ve mutluysa Zayn de bir o kadar... nasıl desem melankoliktir. Yani onun hiç gülmeyen, acı çeken şu kötü çocuklardan olduğunu düşünmeyin. Sadece çok düşünen, az konuşan ve gerçekten çok okuyan bir çocuktur. Evet gerçekten kitap okumayı sever.

Yorkshire'a ilk geldiğinde kütüphaneden çıkmazdı. Hatta onun sayesinde şehirdeki sürtükler kütüphanenin asıl amacının ne olduğunu öğrenmişlerdi. Gerçi onlar kütüphaneye gelip Zayn'i kesmekten başka bir şey yapmazlardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

CASSANDRA☆ZM☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin