Special untuk budak yang dah besar
.
.
.-------
Terlihat dua orang pasangan yang sedang berpegangan tangan. Mereka berdua bosan menunggu.
"Awak lama lagi ke diorng nak smpai ni saya Bosan ni hmm" Rengek si yeoja atau namanya adalah song jihyo.
Si namja tersenyum atau namanya jung hoseok. Hoho aku tahu itu pelik. 🌚💔
"Kejap lagi la. Kita tunggu ye syang sabar okey hehehe" jihyo membuat muka. "Ke Kita yang datang awal sangat hmmm bosan"
"Umm entah. mungkin juga"
Yaya skrng jihyo dan hoseok sedang menunggu kawan² lama nya datang untuk acara tari menari di universiti nya.
Untuk meraikan kelulusan.
Abaikan ke hambaran itu. 🌚
Dulu Jihyo dan hoseok adalah pasangan yang sangat sweet, Smpai pelajar di universiti itu menggelarnya pasangan gula.
Jihyo dan hoseok sudah lama couple sejak diorng mula-mula masuk ke universiti bubi itu.
"Bosan nya" jihyo membaringkan kepala nya di bahu hoseok. Hoseok mengusap rambut jihyo.
Alo manja laa gf nya nih.
tiba-tiba
Seorang yeoja menghampiri jihyo dan hoseok yang sedang kebosanan itu.
"Hi oppa Hi unnie'' sapa yeoja itu dengan ceria. Senyuman palsu di tunjukkan.
"Ehh Hi Yura kan?" hoseok bangun dari duduk nya manakala jihyo masih duduk dan memandang hoseok.
Yura memeluk hoseok. "Hehe Iya. Sya yura yang oppa hantar smlm tu urmm Thank tau oppa sebab dah antarkn yura"
Jihyo memeluk tubuh sambil menunduk bibir comelnya di pout kan. Merajuk.
Hoseok lngsung melepaskan pelukan yura. "Hahaha Pasal tu it's okay lah dan Knpa datang sini nih"
"Yura ikut oppa" yura tak berhenti tersenyum sambil matanya fokus pada hoseok seorang.
"Sape oppa yura mungkin oppa kenal"
"Hong jonghyun. Huhi Oppa kenal tak" Yura tak berkelip memandang ke hoseok.
Mata dia tak masuk angin ke? 🌚
"Oh Dia. mungkin sunbae oppa" hoseok masih sibuk dengan yura. Dah macam Tak ingat jihyo.
Fuing Fuing.
Fon yura berbunyi menandakan ada pesan masuk. Yura membacanya.
"Okay la klau mcam tu yura prgi sana dulu yea oppa Bye jumpa lagi Muahh" yura menyambar pipi hoseok sekilas.
Mata jihyo lngsung menjdi mata DO 🌞
YOU ARE READING
𝑶𝒏𝒆𝑺𝒉𝒐𝒕 𝑺𝒕𝒐𝒓𝒊𝒆𝒔 𝑪𝒐𝒍𝒍𝒆𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏
Short StorySong Ji Hyo 💓 X Namja ensem 💓 - Jemput Baca 🌸 N Vomment sekali ♡ Gumawo 🙈