Giriş

4 3 0
                                    

Sabah uzun bir tatil sonrası görevine dönen alarmimin sesiyle uyandım . Bugün okulun ilk günüydü . Lanet okul . Offff.  11 oldum. Ama buna sevinmiyorum . Neden mi niye olabilir acaba sizce ? Sevinecek bir tarafını görmüyorum çünkü. Biraz kendimden bahsedeyim. Ben Hayal Taşdemir . 17 yaşındayım . Teyzem kalıyorum yaklaşık iki üç senedir. Teyzemin adı Incı Karasu. Sebebiyse ailemi bir trafik kazasında kaybedisim. Yani teyzemin söylediğine görə . Ben o güne dair hiç bir şey hatırlamıyorum. Sadece kafamı vurduğunu hatırlıyorum. Doktor da geçici bir hafıza kaybı olduğunu söyledi ama onca seneye rağmen hala ayni ,bir gelisme yok . Ailemi kaybettikten sonra artık eski Hayal gibi olamadım. Evet ailem böyle olmami istəməzdi , biliyorum ama napim? Onları çok özlüyordum. Kimseyle konusmamaya başladım . Konussamda samimiyet kurmuyordum. Teyzem çok uğraştı . Arkadaş edinigim diye elinden geleni yaptı ve zamanla düzəlməyə başladım. Çünkü ölmek bir son değildi . Biliyordum . O yüzden bu ruh halinden çıktım . Çatlak Hayal geri geldi anlicaginiz. Aaa teyzişçokolemden bahsedem biraz da  . Kendisi benden on yaş büyüktür. Ingilizce ogretmenidir. Iyyyy ingilizce igrencccc oghhh.  Sakın duymasın beni keser aramızda kalsın tatlişçokolemler . Onunla abla kardeş gibiyizdir.  Izmir' deyken evet artık değiliz , istanbula geldik.  Nedenini sormayın çünkü bana da söylemiyor . Iste ordayken biz aynı okuldaydik. Və teyzişçokolem də benim hocamdi. Sakın torpil falan düşünmeyin . Günahını bile vermiyor o . Neysem konuya dönək de haydee.  Iste kendisi bekardir . Duyrulur taliplerine.  Hey kızımı almak o kadar kolay değildir.  Ona göre 😏😏😏. Şuan Istanbul'dayiz. Ben Morrison Koleji 'ne başlıyorum bugün . O da Anderson Koleji 'nde çalışmaya başlayacak. Çok oyalandim . Hemen lavaboya gittim. Duşa girip rahatladim.  Sonra hemen üzerime bir şeyler geçirdim. Cantama da əşyaları tiktiktan sonra odamdan çıkıp aşağı inmeye başladım. Bakalım beni ne bekliyor , göreceğiz.

Tatlişçokolemler Merhaba😂😂😂

Civciv Cehenneme HoşgeldinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin