Burnuma gələn nəfis Sucuklu tost kokusuyla yüzüme bir sıra tuş yayıldı .Hızlı adımlarla mutfağa girdim. O muhteşem kokuyu bir kez daha içime çektikten sonra yavaş adımlarla , sessizce teyişçokolemin yanına geldim . Ve birden avazımış çıktığı kadar "Yangın varrrrrr! !!!!!!!" diye bağırdım. Teyzem o panikle elindekileri fırlattı və bana döndü . " Ne yangını ? Nerde ? Konussana Hayal ? Allah'ım ne yapıcaz? " diye taramali tüfek gibi saydirdi. Ben bu arada gulmemek için kendimi fena sıkıyorum. Ama ne fayda dayanamadım ve gülmeye başladım. Teyzem şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Ama sonra sakayi anlamış olucak ki kasları çatıldi və ayağındakı tərliği çıkardı . Oh noo ! Şimdi bittim . Hemen arkami döndüm ve kaçmaya başladım. Ahhh teyze ben gəncim , nasıl yakalayabilirsin ki beni . Biraz soluklanmak için durdum o sırada popoma terligi yemem bir oldu. " oy anam oy teyze ne yaptın sen gitti gitti benim güzel popom gitti . Nasıl oturcam üstüne ben şimdi teyze He ? Hiç vicdan azabı cekmicen mi ?" Teyzem gülərək " Onu beni korkutmadan önce dusunecektin Hayal Hanim " dedi. Ona kötü bakışlarımi göndərərək ayağa kalktım. Ayağı kalkmamla saati görmem bir oldu ve saati görmemle de yuh demem . Teyzem de saati görünce eyvahhh diye bir haykırış yaptı. " Koş hayal çabuk hemen kahvaltıya sonra da okula . Ilk gündən gec kalamayiz hadiiii! !" Hemen mutfağa geçtik bir şeyler ağzımıza tiktik ve soluğu arabada aldık. Incı Teyzem beni okula bıraktı sonra da uçtu. Ne bekliyordun sen içeri girənə kadar burda mi duracakti mal dedi iç sesim. Ulan iç səsə bak ne yaptılar nakil ile baskasinin iç sesini mi aldım ben ya . Önümdeki koca binaya baktım. Burda neler yasicaktim ? Kötü düşünmekten kendimi alikoydum ve okula giriş yaptım. Okula girmemle bütün gözler bana döndü . Hey Allah ' im ya bakmayın ilan ne bakıyonuz . Mor inek görmüş gibi. O sırada farkettigim şeyle duraksadim. Karşıda ki cardak oturan beş çocuk evet bir onlar bakmamisti bana . Sanırım okulun havalı tayfası buydu. Buna gulmekle yetindim.
Tam önüme dönüp gidicekken tayfanın başı olduğunu düşündüğüm çocuğun kucağına oturan kızla dondum. Sonra birde öpüşmə ye başlamasınlar mi . Ulan okul burasi . Sizi cahillər. Kızıl sürtük ne olcak . Daha fazla bu iğrenç görüntüye tahammül edemedim və okula girdim.
Müdürün yanından sinifimi öğrenip çıktım .11-amE sınıfının önünde durdum. Derin bir nefes aldım ve içeri girdim. Kimse oralı bile olmadı bazıları dışında . Hoca beni görünce gülümsedi . Bu biraz da olsa beni rahatlattı. " Yeni Öğrenci olmalısın , gel bakalım kendini tanıt bize " Hocanın yanına geldim . "Ben hayal Taşdemir " deməmle bütün gözler bana döndü. Az önce ne güzeldi ya . " 17 yaşındayım . Izmirden geldim. Bu kadar . " " Bende edebiyat hocan Sinem Karas , umarım iyi anlasiriz ." dedi tatliş edebiyat hocam. Evet cabuk kanim isindi kadina. Gülümsədim. "Hadi boş bir yere geç bakalım " dedi. Ben gözümlə ətrafı tararken tanıdık beşliyle duraksadim. Bunlar bahcedeki besliydi . Və nə tuhaf ki bana garip bakıyorlardi. Həm şaşkın həm sınırlı həm də bilmiyorum . Çözemedim. Sonra nə olduğunu anlamadan tayfanın başı ( bence kesin odur ) hızla ayağa kalktı sıraya bir təkme geçirip bana doğru yaklaştı. Yuh bu ne sinir yahu !! Resmen gözleriyle ateş ediyor. Ahh o gözler onları çatık olmak ne de yakışmış . Ne diyorum ben be . Kendine gel Hayal . Kulağıma yaklaştı və " Cehenneme hoşgeldin civciv !" dedi. Və bir daha suratıma bakmadan gitti. Arkasından tayfanın geri kalanı da hareketlendi. Tabi gitmeden bana bakmayı da ihmal etmediler. Noluyo ya . Sınırlı bir şekilde boş bir sıraya geçtim. Ahh popom. Off teyze ya . Aklıma söyledikleri gelince sinir katsayim arttı. Aynı zamanda korku katsayim da da artış oldu. Kafamda o söylediği yankilaniyordu . Nə demək istemişti ?
" CEHENNEME HOŞGELDİN CİVCİV"OKUYALIM VE DESTEK OLALIM OKUYUCUÇOKOLEMLER 😊😊😸😸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Civciv Cehenneme Hoşgeldin
ChickLitAiləsini kaybeden gənc bir kız. Her şeyi atlatmis hayatına devam ediyor. Ta ki o lanet okul o okul, okul değil bir cehennemdi kızın gözünde . Bir cəhənnəm. .. Bakalım kizimiz neler yaşıcak , var mısınız ogrenmeye ...😂😂