Evet birtanecik okurlarim.Kitabi okumadan önce burayi mutlaka okuyun.Cunku bir kac bilgi vericem,kitapla ilgili.Evet ilk olarak kitabım hikaye türü değildir sadece aralarda var genellikle deneme yazısı şeklinde.Ikinci olarak kitabım her sayfasının sonuna mutlaka bir soru soruyorum.Her soruyu mutlaka biryere yazın cevabınızla birlikte.Mutlaka sizin işinize yaricak.Neden bunu dedigimi de sorarsanız kitabın sonunda aşırı eğlenceli bir sey sizi bekliyor.Ucuncu olarak lütfen okumaya başladığınızda kitabı okumayı bırakmayın.Cunku sırf sizin iyiliginiz icin yazıyorum. Dorduncu olarak yazdiklarim bazen kısa olabilir cunku bilgi o kadardır. Beşinci olarak şikayet yada rahatsız olduğunuz bir sey olduğunda mesaj yerinden ulaşabilirsiniz.Karşılık mutlaka veririm. Altıncı ve son madde olarak kitabı kendim ve duygu düşüncelerimle yazıyorum.Sirf sizi sevdiğimden ve değer verdigimden yazılan bir kitaptır. Şimdi yazacağım bir madde değil sadece rica kitabın her bölümünü okuduktan sonra mutlaka yorum ve votelerinizi yapın.Cunku benim sizin yorumlarınıza ihtiyacım her zaman var. Ve bir tavsiye "HEP DIK DURUN HERSEYE VE HERKEZE RAĞMEN HERKEZ HAYATINDA KORKABILIR AMA ASLA BIR KORKAK DEGILSINIZ." Sizleri cok seviyorum. Hepinizin mutlu olmaniz dileğiyle..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Misali.!
Teen FictionEminimki bu kitabın sonunda hepiniz huzur dolacaksınız.! Hep mutlu olmanız dilegiyle şimdilik hoşçakal!!.