Bab 1

36 2 0
                                    

Aris senyum melihat pelanggan di hadapanya.Senyuman manis tidak lekang dari bibirnya."Cik Aris saya nak tempah dress labuh untuk majlis besar ya hari ahad saya ambil saya nak yang paling limited editon"tutur pelanggan itu sopan."Baik cik nanti saya buat ya."balas Aris sopan.Anak matanya menghantar mengekor pelanggan nya ke pintu keluar.Nama penuh Aris ialah Aris Ariana.Nama belakang bak kata Dato Siti Nurhaliza Biarlah Rahsia.

"Mai,nanti kita kena buat dress labuh limited edition"kata Aris kepada Sahabat baiknya,Tengku Elinna Emylia binti Tengku Ziyad."Okey Aris malam ni kita buat yow kat rumah kita"balas Elin.Aris dan Mai duduk serumah."Yow bruh jom lunch weekend ni banyak orang lorh kita gi cafe Eris la"ajak Aris."Haah lorh jom"balas Elin.

Aris turun dari kereta bersama Mai.Aris menuju ke cafe sahabat baiknya,Tengku Erissa Aulia binti Tengku Ejaz."Oi Tengku Aris Ariana and Tengku Elinna Emylia at home laa"kata Eris selamba dahlah sebut nama yang Aris rahsiakan."oi budak aphal sebut tengku tenuk betulla ko ni nasib tak banyak orang kalau tak bocor rahsia aku"bisik Aris geram.Eris hanya tergelak kecil.Aris memang ada Tengku tapi takde orang yang tau kecuali keluarganya dan sahabat baiknya sahaja.Tentang keluarganya nantila sis citer okeys.

"Whatever la yang penting aku nak cappucino pastu.."kata Elin."pastu three la"gurau Aris malangnya gurauanya disambut dengan gelakan HAHAMBARLABUDAK.Sadis sekali.#sadlife."aku nak cheese cake sama dengan Aris"sambung Mai."Yezzaa aku nak teh o ais limau"kata Aris pula."Millo order"kata Eris memanggil pekerjanya.

"Millo 3 in 1 ke"blur Aris."Oi budak Millo ni orang la"marah Eris."oo sorry kak Millo hehe"Aris meminta sorry.Millo hanya tergelak kecil.Dah biasa bruh."Order ini 2 macha macam biasa"kata Eris siap gelarkan Aris dan Elin macha lagi.Taguna ini macha dey.

👑👑👑

Aris melihat lakaran bajunya yang paling limited edition.Kain mahal opkosla harga pun mahal."Grand.Gojes.Look like a royal dress.Love it!"komen Eris."Yow look lile weeding dress pon ada"komen Mai pula.Aris hanya tersengih kemudian meletakan lakaranya di tepi Macbook nya.Aris membuka Macbooknya.Nak cari idea.Aris mentaip 'Dress' dekat Encik google la.

Banyak gambar terpapar di skrin.Semuanya lawa belaka rambang mata Aris.Aris menutup macbook nya lalu tidur di biliknya.Eris dan Elin menuju ke bilik masing masing kerana sudah mengantuk.

👑👑👑

"Cepatlah Eris!Aris!"laung Elin dengan nada garang.Hey rileksss laa."Yooo"balas Eris dan Aris.Eris melangkah menuju ke kereta Aris.Lamborghini Aventador.Elin menaiki keretanya Lamborghini Hurcan.Kereta Aris meluncur laju menuju sekolahnya.Seperti biasa pagi ini kalau nampak Aris,Eris dan Elin mesti semua gosip and whatever.Laki Perempuan semua sama je.

Gosip sebab mereka berjaya.Hey kitaorang guna duit sendiri titik peluh sendiri hokayy.Aris yang berjalan laju meninggalkan Eris dan Mai dibelakang.

Buk!!!!!!!

'adoii sakitnya belakang aku'gumam Aris.Aris memandang makhluk ajaib yang melanggarnya.Lelaki dan Hensem.Uh whatever Aris malas nak layan.Aris bangun lalu beredar tanpa memandang lelaki yang terkebil kebil itu."Hey bro apsal"tanya kawan lelaki yang baru sampai itu."Tu aku terlanggar dia tadi"balas lelaki itu."What???kau tau tak kau langgar hotstuff sekolah and instafam paling popular and pemilik butik terkenal dekat dunia ni and young entrepenur!!!"Kata kawan lelaki itu lantang.Lelaki itu hanya menjeling rakanya over.

Aris masuk ke kelas dengan wajah dingin.Lol.

"Hi Guys,we have new students come!And girls please shut up or out"tegas Cikgu Asyilla."Hi nama aku Tengku Haikal Afiq bin Tengku Rosli."kata Pelajar baru itu and dia ialah orang yang melanggar Aris pagi tadi."Haikal boleh duduk di sebelah Aris ya"kata Cikgu Asyilla.Haikal hanya tersenyum lalu mengangguk.Aris memusingkan kepalanya.Lol dia lagi."Hi sorry pasal pagi tadi"kata Haikal.Aris mengangkat keningnya."Auch setinggi tinggi keningmu tinggi la sayangku padamu"Haikal buat pickuplines la.Lol.

"Kau fikir ni dikocok kocok"Kata Aris erentak itu dibelakang Eris dan Elen membuat dikocok kocok macam Dato Alif Syukri dan Datin Shahida.Haikal hanya tergelak melihat Mai dan Eris.Aris fokus mendengar apa yang diajar sebab Aris kan dax SPM.Siapa yang dak UPSR tu #silasedia UPSR menanti anda.Dak UPKK tu kami semua dah lepas anda bila lagi?HAHAHAHA."Wahai dak dak raver korang boleh fokus tak cikgu mengajar bukan cikgu ajar korang gelak sakan adabkatmana"sindir Aris pedas sekali.Sentap makhluk makhluk ajaib itu.

Kringggggggggg lonceng rehat sekarang turun!!!!!!!!

"Laparssss laaaa gaiisssss someone belanja aku plisss"kata Eris.Aris memandangnya kemudian menjeling."Uh my baby can you belanj me hehe"Eris membuat muka comel."Harap je kaya tapi nak orang belanja mata duitan betul"sindir Aris.Best Friends kutuk depan depan bukan kutuk belakang belakang macam fake friends ye dak?HAHAHA aku tanak cakap lebih nanti ada yang sentap lak.#mohonterasa.Baru je Aris kata pasal sentap Eris dah sentap.

_________________________________________
Hi and assalamualakum korang author buat buku 2 ni sebab author tengok buku princess Hipster!tak ramai vote...actually korang nak buku ni atau princess hipster kalau nak yang ni author delete buku princess hipster buat buku baru tapi watak sama...komen plissss author mintak sangat nak yang mana kalau nak Hacker Hati ni author fokus pada yang ni dan Princess Hipster!akan di delete and dipublish balik dengan tajuk lain..tq.#isya4lyfe.HAHAHA.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 12, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hacker HatiWhere stories live. Discover now