Právě sedím v autě a jedu k příbuzným a děsně se nudím , tak si vytáhnu mobil a sluchátka a zapnu si písničky a pozoruji ubíhající přírodu za oknem .
ZA HODINU A PŮL
Přijíždíme k dřevěné chatě a obdivuji přírodu kde se chata nachází .
Když zaparkujeme žena co mě sem dovezla (sociální pracovnice) vystoupila z auta a šla k chatě kde už stály zřejmě má babička a děda a o něčem se s nimi bavila , pak se na mě otočila a ukázala at přijdu za ní . Vystoupila jsem tedy z auta a šla k nim. ,,Tak Aby tady to je tvá babička Hana a tady tvůj děda Honza a tohle je Aby" ,,Ehmm ahoj?" ,,No tak já vás už nebudu zdržovat a seznamte , Aby dám ti kufry z auta a pojedu tak se měj" A jak řekla tak i udělala . ,,Tak co tady stojíš jak tvrdý Y pojd se přivítat s babičkou a dědou Aby"řekl děda a s babičkou mě pořádně obejmu . ,,Tak pojd Aby děda ti vezme kufry a já ti ukážu tvůj pokoj a celý dům" usmála se na mě babička a už mě táhla do domu . S babičkou jsme prošli celý dům a s prohlídkou jsme skončily u mě v pokoji , který byl od ostatních odlišný tím ,že jako jediný byl sladěn do bílé barvy .
Aby pokoj (kdyby někdo nevěděl)
V pokoji jsem už měla kufry . ,,Tak se zatím zabydli a vybal si ještě dnes , protože na zítra máme jiné plány , až budeš mít hotovo tak přijd do kuchyně , doufám že máš ráda špagety" s tím odešla z pokoje . Kufry sem si vybalila a šla do koupelny se převlíknout .
Sešla sem schody a mířila si to do kuchyně kde sem našla babičku s dědou . Společně jsme se navečeřeli a já odešla zpátky do pokoje s tím , že sem unavená . Vysprchovala jsem se a snažila se usnout , ale nešlo to , měla sem pocit že mě někdo sleduje , když sem se porozhlédla po pokoji nic zvláštního jsem neviděla až na dvě žluté tečky v oknu . Šla jsem trochu blíž a připadalo mi to jako oči , oči které svítí . Uslyšela jsem cinknout mobil a s leknutím sem se na mobil otočila . Ale když sem se znova podívala z okna a snažila se najít ty žluté oči , už tam nebyli . Byla sem už dost unavená tak sem si šla lehnout a u představě o žlutých očí sem usla .
ČTEŠ
Zakázaná láska
WerewolfJessie Carpenterová ztratila rodiče kvůli autonehodě a je nucena bydlet se svou babičkou a dědou které nikdy neviděla . Život ji zkříží cestu smečka vlkodlaků. Co se stane , když se alfa smečky ho oné dívky zamiluje , ale bude o ní stát i další smeč...