BEEP BEEP BEEP
Åh jävla väckarklocka tänkte jag. Jag satte mig upp i händerna och gnuggade ögonen. Jag gick fram till garderoben och drog fram ett par gråa mjukis byxor och ett vitt pösigt linne. Jag drog även fram nya underkläder och gick in i badrummet. Jag drog av mig pyjamasen och gick in i duschen. Jag tvättade håret och gick ut ur duschen. Jag tog en handuk om kroppen och en i håret. Jag tog på mig dom nya underkläderna och mina kläder. Jag gick in på mitt rum och satte locktången i uttaget. Jag sminkade mig med mascara, kajal och eyeliner, puder och sånt behövde jag inte för jag hade en fin hud. Jag gick ner till köket och åt en macka. Jag drog på min skinnjacka, mina sneakers och mina solglasögon för det var jätte soligt för att vara på morgonen. Mobile hade jag i bakfickan så jag behövde bara min väska. Jag tog min väska och gick ut till min moppe. Jag låste upp moppen och åkte till skolan.
*I Skolan*
"Eyyooo William" skrek jag ut över korridoren för jag såg ju William(en i badass gänget) "Läget Ali" sa William när jag hade kommit fram till honom. "Sjukt bra" svarade jag ironiskt. Det skulle börja en ny kille i klassen idag tror jag. Jag gick in på toan och låste. Jag tog fram min graffiti burk och ritade en grav där det stog *R.I.P Emmi//Alison* Jag gick ut från toan med ett leende och såg att Emmi gick in där. Jag skrattade till och gick till mitt gäng som bestod av mig, William och Zara. Ja, Zara Larsson, bara för att hon är känd tror alla att hon ska vara snäll och gullig men nej, hon är ett badass. "Alison Molander till rektorn! NU!" sa dom i korridorens högtalare. "Men vafaan" skrek jag över hela korridoren. Jag lämmnade min väska och solglasögon i mitt skåp och gick till rektorns kontor. När jag kom fram till rektorns kontor så var det redan någon där inne så jag fick vänta. Efter typ 2 minuter kommer det ut en kille som jag tror är ny. Haha, han tror att jag är lilla oskyldiga flickan. "Alison, det är femte gången du sprayar med graffiti" sa rektorn. "du får kvarsittning" la han till. "Men, snäälla får jag slippa kvarsittningen" sa jag och gjorde mina kända puppyeyes som ingen kan säga nej till. "Okej, men detta är sista gången du inte får kvarsittning" sa han strängt. Så säger du varje gång tänkte jag surt. Jag gick ifrån rektorn och tillbaka till William och Zara. "Såå hur gick det" frågade Zara. "Jag slapp något straff" sa jag och flinade. "Förresten jag såg den nya killen innan, han kollade på mig som om jag var den lilla oskyldiga flickan" sa jag.
YOU ARE READING
Mitt Liv {The Fooo/Swedish
FanfictionJag heter Alison Molander! Jag är 16 år! Jag bor i Stockholm och har bott i London! Kärlek, Drama och spänning! Läs gärna!♥