~Alisons P.O.V~
Jag vaknade upp och kollade mig runt. Jag låg i samma säng som Oscar, i underkläder. Hade vi??. Jag kände knappt Oscar ju. Jag skakade Oscar för att han skulle vakna. Jag kände hur hela mitt huvud skulle sprängas när som helst. Oscar vaknade. "Eum tja" sa Oscar. "Hade vi....ja duvet vad" skrek jag. "Jag kommer inte ihåg......" sa Oscar. Jag sprang ner till vardagsrummet i underkläder och såg att Zara, , William, Ogge, Omar och Felix satt och kollade på TV. "Ogge! Hade jag och Oscar...mm du vet vad" skrek jag. "Ali lugn, ni hade inte det! Ni grov hånglade och drog av varandra kläderna och så men sen låg ni bara och stöna rakt ut" sa Ogge. "Okey" sa jag. "Jag är huungrig" sa Omar. "Jag också men jag kan knappt gå utan att det känns som om mitt huvud ska sprängas" sa jag och log lite snett. "Jag drar till donken och köper till frukost" sa William. "hur många är vi" la han snabbt till. "Vi är 7 med dig" sa jag. Jag hörde fotsteg i trappan och kollade dit. Det var bara Oscar. "Hey Sunshine" sa Oscar. "Euum hey" sa jag. Han gick fram och kysste mig men jag puttade bort honom. "Vi måste lära känna varandra först" sa jag bestämt. William kom tillbaka med varsin Bic Mac till alla och såklart 2 till mig för han vet att jag älskar mat, men det syns inte för jag går aldrig upp i vikt. Vi började äta och berätta om oss själva och sen blev vi som ett litet gäng. "Jag vill ha goooodiiiis" skrek jag. "Jag ooooocksåå" skrek Omar. "Men då åker vi till godis fabriken(Jag har hittat på godis fabriken, jag vet inte om det finns någon godis fabrik i Stockholm)" sa Felix.
Ledsen för kort kapitel men det kommer mer imorgon!
YOU ARE READING
Mitt Liv {The Fooo/Swedish
FanfictionJag heter Alison Molander! Jag är 16 år! Jag bor i Stockholm och har bott i London! Kärlek, Drama och spänning! Läs gärna!♥