Vitaj V Meste

3 0 0
                                    

"Dobre!" zo Sebaistostou v Hlase.Milan Odpočítaval "1,2,3,Ideme".Utekali sme Za Sebou Cestou Sme Zabili asi Dvoch Chodcov."Keď Sme Prišli Do Lekárne Chodec Niekoho Žral Milan Ho Zabil Sekerkou.Pozreli sme sa na Mrtvolu Toho Človeka ktorého Mŕtvy Žral.Záčal sa Hýbať,Mykať Namieril som na neho Pištoľ,ale potom začal Rozprávať." Nik-Niko-mu-mu Neve-r!" A Potom Zmlkol.Bolo to zvlášne.Milan Prišiel a Povedal "Čo sa Stalo?"."Ni-ič" z Rostrasením Hlasom som Povedal."Pozor!".BUM!!! Zastrelil toho Človeka do Hlavy.bez slov Som Išiel za ním.Nabrali Sme Všetko čo Sme Mohli ako Napríklad:Niaky Penicilín,4 Obväzy,a približne 2 Tubičky s Vitamínmy.našiel som ešte Morfium ale spomenul som si na Toho Človeka,Nikomu Never.Zobral Som Si ho do vrecka Tašky ale nie do Hlavného kde boli všetky veci ktoré Boli Spoločné ale do Malého Na Boku."Kde si Tak Dlho?!Už Musíme ísť!" Povedal Milan. "Už Idem!".Vyšli sme z Lekárne ale Započuli Sme Výstrel."Kurva,Kto tu Strieľa?!". "Neviem". Z Vystrašením Hlasom som Povedal.Utekali sme cez Pivnicu.Chodci Búchali na Hlavné Dvere Paneláku."Bež Tomáš! Kým sa Dostanú Cez Té Dvere!". Utekali Sme Do Ich Bytu,Milan s Brokovnicou v Ruka a ja s Glockom.Otvorili Sme dvere Do Bytu,ale to čo Sme Uvideli Bolo O Dosť Horšie ako iba Výstrel.Mária si Vystrelila Mozog z Hlavy.Milan s Plačom sa Rozbehol k Máríi." Zlatko?,Zlatko!,Máriá!".Stál Som v Chodbe S Glockom v Ruke Keby sa Niečo Staňe.Milan Stále Dookola Kričal:"NIE,NIE,PREČO TY?!".Nemal som čo Povedať."PAPIER,PA-PIER!" Milan Čítal Očami List na Ktorom Boli Posledné Slová Márie."To-TOMÁŠ Mo-Mohol by si sem prísť?"."Áno Samozrejme".Milan My Podal List Na Ktorom Stálo:Drahý Milan,Tento Svet Není Pre Mňa,Tomáš My Pripomenul Matúša,Vieš Ja Nechcem Prežiť Život,Stať Sa Jedným s Mŕtvich alebo ako to voláťe Chodci že? Milanko Milujem Ťa a Navždy Budem s Pozdravom Tvoja Mária.Začal Som Rýchlo Uvažovať o Tom Čo Som Práve Prečítal."NO!" s krikom Povedal Milan."Čo tu Ešte HĽADÁŠ?!"."Milan čo sa stalo?"."Hádaj NIČ Tomáš!!!"."Chod Preč a už sa Nevracaj! Nechaj Ma Tak!".Rýchlo som do Izby Zabehol Pre Svoje Veci Zobraj som si Ešte Niaku Vodu a Niake Plechovky.Keď Som sa Vrátil S Izby Milan Bol Preč.Začal som utekať Dolu Po Schodoch Prebehol Som Pivnicou a Odbehol Od Toho Paneláku s Milanom a Máriou.

Koniec Konca S1Where stories live. Discover now