Lúka

1 0 0
                                    

3 Dni Od Odchodu z Mesta. Bolo to ako Nekonečná Cesta za Niečím čo Neexistuje.Tá Lúka,Bože,Nič,ale naozaj nič naokolo iba Tráva a ani Chodci a dokonca ani Jedna Budova.Na Rozpálenom Slnku Som Vypil asi Polku Všetkej Vody čo som Pri sebe Mal.Povedal som si "ak tu umrem tak chcem aby to bolo Dôstojne"Už som Chcel Zobrať Vodu z Tašky ale Potom som si Pomyslel Že ak si Miniem Môžem ju ešte Potrebovať v Horších Situáciach.Keď Som V Ďialke Niečo Uvidel.Videl som iba Siluetu.Začal Som Utekať s Privretímy Očami.Bol to Strom! Rýchlo som si sadol Pod ten Strom.Chcel Som si na Chvíľu Zavrieť oči ale keď som sa Začal ohýňať na Pravú Stranu Niečo Som zacítil.Rýchlo som vstal.a síce som mal Skoro Všetko Rozmazané Ale Vstalo to.Bol To Chodec Taška Bola za ním.Nevedel so čo mám Robiť na Zemi Bol Kameň,Stažil som sa ho Zdvihnúť ale bol v Zemi."ách poď!".Chodec sa už Blížil,keď už Bol skoro pri mňe Odskočil som od neho.Chodec sa potkol o Kameň.Dostal som Nápad.Sadol som si na jeho Hruď a Dal som Mu Prsti do Očí.Tlačil som tak silno,ako sa len dalo ale Nemal som moc Silu Takže To Bolo celkom slabé.Poslednú Svoju Silu som dal do jeho očí.A potom...prestal,Bol Mŕtvy.Vyčerpaný som si ľahol Na Trávu a už my bolo jedno či sa my bude točiť Hlava Bol som Vyčerpaný.Zaspal som.o 3 Hodiny.Zobudil som sa.Bolo my asi o polovicu lepšie ako predtým.Vstal som s Zeme a Zobral som si Fľašku Vody s mojej Tašky.Troška na Spodu my ešte Niaka Zostala,Vylial som si ju ma hlavu.Išiel som ďalej.o 8 KM Ďalej.Uvidel som Niaku cestu.Cesta Bola Široká a Boli tam Osamote Niake autá a potom som si povedal."Možno Tam Bude Palivo".Prešiel som asi 5 aút v jednom z nich Energeťák ale ja som také Nepil ani ešte pred tým.Nakoniec som Našiel Jedno Červené Auto Nemalo Značku...asi ju Ukradli.Nahodil som ho."BINGO!" Konečne Som Našiel Funkčné auto.Paliva bolo ešte dosť,takže som Mohol ísť.Naštartoval som a už som išiel.

Koniec Konca S1Where stories live. Discover now