Vitaj Doma!

17 3 4
                                    

Harry My Napísal E-Mail aby Som sa išiel Pozrieť Do Štúdia,Hovorím Si Prečo Nie? Zobral som si Auto a Išiel som. Keď Som Prechádzal Okolo Starej Autobusovej Zástavky Z Ktorej som Každý Deň Odchádzal Domov.Keď Som Uvidel Budovu v Ktorej Bývalo  Štúdio.Chcel Som Zaklopať ale V tom som Si Všimol že Dvere Sú Pootvorené.Pozrel Som Sa Dovnútra.Zakričal Som :"Je tu Niekto?".Nikto....Žiarovky Boli Popraskané.Na Zemi som Vydel Lampáš a Pri ňom 2 Baterky.V Lampáši Neboli Baterky tak som tam dal té 2 Ktoré Som Našiel Na Zemi.Keď Som Tam Dával Druhú Tak Som Niečo Započul na Konci Chodby Kroky.Rýchlo som Zakričal :"Harry?!".Nič Nikto Neodpovedal,Zobral Som Lampáš a Utekal Som Za Tým Zvukom.Hlavná Chodba sa Rozdelovala na Pravú,Ľavú a ešte na Jednu Tú Čo Bola Predomnou,ale tá Bola Zabarikádovaná.Rozhodol som sa Že Pôjdem Na Pravú,Lebo Si Myslím že Tam Bude Moja Pracovna.Niečo Si Pamätám Ale Niesom si na 100% Istý.Keď Som Išiel Cez tú Dlhú Chodbu Mal Som Pocit Že Je Niekto Za Mňou je ale Naozaj Silný Pocit Ako Keby My Dýchal Na Krk.Neobzeral Som Sa Iba som Zrýchlil Krok.A Zrazu Počujem Chripľavý a Tlmený Hlas."UTEČ!".Začal Som Utekať.Potkol Som sa O Dosku.Rýchlo Som Utekal Už Som Videl som už Pracovnu.Dvere Boli Pootvorené.Vošiel Som Do Vnútra Zavrel Dvere a Držal Som Ich Tak Pevne asi ako Nikdy.Niekto Točí Kľučkou Moc sa Nestaží.Povedal Som si "Čo Ak Je To Herry?". Pomali Som Otvoril Dvere Nikto iba V Dialke Počujem Ťažké Kroky.Zakričal Som :" Kto Si!?".Kroky Sa Zastavili.A po Niakích 5 Sekundách Znova Otekal.Neutekal Som Za Ním.Zavrel som Dvere a Zobral Stoličku a Nôu Zabarikádoval Dvere.Stôl Som Si Prisunul Ku Stoliče.Sadol som si Na ňu a Začal Som Sa Prehrabáť V Starích Veciach Či Tu Harry Náhodou Nebol.Všetko Je Tak ako Pred 15 Rokmy Keď Som Odtialto Odišiel.Ceruzki a Kopec Nákresou na Novú Postavu Karry The Running Friend.Jediné Čo My Bolo Troška Divné Bolo Že FRIEND bolo zakružkované Červenou Fixou.

Scrappy Where stories live. Discover now