Ahoj!

20 2 4
                                    

Keď Som Prechádzal Tou Chodbou uvidel som s Výrobne svetlo,ale keď som s priblížil ku tým Dverám,svetlo zhaslo a potom som počul jemné Šepkanie.Rozhodol som sa Že Tam Vbehnem.Rýchlo som vbehol do Výrobne uvidel som Kopec Obrázkou kde bol Scrappy.Jeho Obrázky Boli Všade.V Hlave My Znelo"Čo sa tu stalo?!".Ale Niekto my Odpovedal."Buď Voľný!".Niekto Ma Tresol Po Hlave.Bol Som v Niakej Miestnosti,Medzi 4 Stenami.A Ešte Kamera s Reprákom na ňom."KTO SI?!".Zakričal som."To som ja tvoj Najlepší Kamarát!".Bol to ten Hlas...Tlmený Hlas.Začal som Kričať."Si Psychopat alebo čo?! PUSTI MA VON!!!"."čo je to psychopat? to je Veľmy Dobrý kamarát?".Dostal som nápad ako ho môžem Oklamaň."Áno to Znamená Veľmy Dobrý Kamarát"."UŽ NIESOM TAKÍ SPROSTÝ AKO VTEDY!!!".o čom to ten debil hovorí? Radšej Budem Ticho."Pamätáš si ma? ODPOVEDZ DAVID!"."Odkial Vieš Moje Meno?!"S Nanehnevaním Hlasom sa ho pýtam.Pamätáš si Tvojich PRIATELOV?!"."Harry,Jane,Michael Všetci sú mŕtvy!".Neverím Mu ani Nos Medzi Očamy."Takže Tak David?Budeš Ma Ignorovať?!".Zrazu Prestal Hovoriť.Ale Začala Hrať Hudba,Zase ten SWING.O 3 DNI Dookola a Dookola asi 3 Dni!!!.Začal som sa Rozprávať Sám Zo Sebou.Ale Začalo sa My Zdať Že Tá Hudba Sa Začína Meňiť,Začal Som Tancovať ani Neviem Prečo,Kamera sa za mňou Pozerala.Tú Hudbu Som si Začal Užívať Bola Skvelá.Ale V Tej Najlepšej Chvíľi Prestala.Zase Som Zaliezol Do Rohu tej Miestnosti.Započul som Vŕzganie Železních Dverý v Tej Miestnosti Boli Dvere Otvorili sa.Nevedel som Či Do nich Mám ísť.Nakoniec som Išiel,Ako náhle Som Vyšiel s Miestnosti na Zemi Ležala Môj Lampáš ale ako náhle som ho Zobral Dvere Sa Zavreli.Na Poličkách Boli Fľaše S Niakou Tekutinou a Plechovky s Niakým Jedlom.Ako Prvé Som Sa išiel Napiť Predsa som Nepil skoro 4 Dni.Ked som Pil zobral som aj Plechovky,Boli Pootvorené.Neriešil som To a Pil a Jedol Zároveň.Ale potom som si Niečo Všimol,Tá Vec v Tých Fľaškách Nebola Voda ale KRV! A v Plechovkách ORGÁNY! Rýchlo som si Strčil Prst do Hrdla ale keď som ho už Mal v ústach.Z Kamery sa ozval Zase Ten Hlas "Ja na Tvojom Mieste,si to ešte Rozmyslím...". Zakričal Som " SCRAPPY JA SI BUDEM ROBIŤ ČO CHCEM!".Až Potom som si Uvedomil že som Povedal Scrappy."No David,Predsta Si Ma Pamätáš".Nechápal som."Ale Scrappy je Iba Kostím!"."David,David Kde si Bol Tých 15 Rokov?".

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 15, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Scrappy Where stories live. Discover now