birine carpmistim elimdekiler yere dusunce hemen refleks olarak toplamaya basladim cocukda egilip yardim etmeye baslamisti daha yeni farkediyordum gozleri zumrut yesiliydi gozlerinde kaybolurken birden ikimizde pardon dedik ve gulmeye basladik.yerden kagitlarimi aldi ve ders programima goz gezdirdi ve "senin sinifin yukari 3.katta "carpik ve bastan cikartici bir sekilde guluyordu
Alexa:bu okulda yeniyim hicbiryeri bilmiyorum.
x:siniflarimiz ayni katta birazdan zil calar hadi sinifa gidelim"dedi
gulumseyerek kafami salladim .
1.kati cikarken bana dondu ve "adim gabe"dedi
a:bende alexa dedim ve yukari cikmaya devam ettik ben sinifima girerken bana el sallayip goz kirpmisti bende ona el sallayip sinifa girdigimde bana dogru bir kiz gelmeye basladi ve
x:sen yeni kiz olmalisin dedi ve bende "eed memnun oldum adim alexa derken elimi uzattim fakat o elini uzatmadigi icin bozuntuya vermeden elimi indirdim demekki sinifin havali kizi buymus neyse arkadaki bos siraya ilerledim ve oturdum programa baktim ders tarihti ve kitaplarimi cikartirken iceri tarih hocasi geldi ve bana bir goz atti sonra "aramizda yeni bir arkadasimiz var dedi beni gostererek "kendini tanitirmisin bize dedi ve istemsizce kalktim ve "ben alexa bradfordtan geldim"dedim ve oturdum "merhaba bende monica grades dedi ve kendini tanistirdi dersi buyuk bir sikicilikla dinlerken zil caldi kendimi hemen koridora attim ve karsima gabe cikti "slm okulu gezdiriyimmi bu dersiniz bos benimkide bos dedi bende onu onayladim 7.kattan baslayarak gezmeye basladik kantin yemekhane muzik idasi spor salonu vs. vs. derken spor salonunda oturduk ve ben ayaga kalkip onumde duran basketbol topunu elime aldim ve geri biraktim gabe gelip topu aldigi gibi potaya atti ve girmisti ben "waowwwww gibi seslr cikarirken gabe "denesene"dedi "ama ben basketbol oynayamam veya atamam ki dedim gabe hemen elime topu verdi ve "hadi beraber yapalim ben sana ogretirim dedi o arkada ben onde topu tuttuk ellerimiz birbirine degiyidu ve topu attik top potaya girdiginde sevincten hemen gabe sarildim sonra utanctan hemen ayrildim bana ole bi bakiyoduki gel beni ye diodu sanki nese birbirimize bakmayi kesip gercekten sarildik bu sefer tam o sirada kapinin sesi ve bir bagirma sesi kulaklarima doldu ve o an ani bir sokla ayrildim gelen..........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilk bakistaki heyecan
Romansiste yeni hayat yeni ask yeni okul yeni kirginliklar kiz okula geldigine pisman olsada sonradan aşkı buldugu icin keske daha once gelseymisim diyor bu kizin hikayesini sizde okuyun gelecek bolumlere merakla bakin...