Videonu izlerken gözlerim doldu. Alışkındım.
Sonra 02:34 de kendimi tutamadm.
Onunla aynı gözden aynı anda yaş gelmişti.
Sanırım aynı zamanda ağlamışız..Ve hıçkırdım. Bu tesadüf olabilir mi? Yanağımda soğukluk hissettim, belkide içerdeki rüzgardandı. Bilemem, O'da olabilirdi? Cole'a öyle yakın hissediyorum ki kendimi, saçların gözlerim huyları aynı sen. Ama Zane? Hiçkimseyi böyle anlamadım. Beni çok üzdü. Neşeli bir karakter olmaya bilir ama güzel anlar nadir oldukça daha güzeldir?
Acı anılarımız da oldu.. Fazlasıyla
Hep Zane den bahsederdim. Acı çekmek denilince. Yaşından büyük şeyler yaşadı.
Ama Cole kadar cefakarı , onun kadar merti var mıydı?
Yada Kai kadar inancına sonuna kadar sadık biri?
Jay?
Güldüğüne bakma , akşam yastığına sarılıp ağlamadığını nereden biliyorsun?
Nya... Çok şey gizliyorsun. Senin hayatın senin kararların.
Lloyd , en değerli şeyini feda ettin. Çocukluğunu. En masum yıllarını.Hep birlikte ağlamayı istemedim mi hiç?
Cole da benim için öyle kıymetli ki.. İkisini eşit sevsem bile kimseyi Kar Tanem diyecek kadar yüceltmedim.
Sonra dedim ki;
Ben ninjamı buldum.Hayaller var, uçuk hayaller var, birde hayal diye geçiştirdiklerimiz.
Kim demiş gerçek değil? Sana çok şey öğreten karakterler var. Sen inandığın sürece neden yanında olamasın?Kalplerimizde yaşattıkça, ve inandıkça GERÇEKTEN İNANDIKÇA onlara hayat veremeyeceğimizi kim söylemiş? Yada ölümsüz olduklarını?
Onlar ölebilirler. Onlar da gidebilirler, biz önyargıları yarattığımız sürece.
Yaşadığımız bir evren var, ve dahası ve bir çok boyut daha. Paralel evrenler diyelim. Ya âilemiz onlardan birinde ise?
Hiç boş bir odada yanlız olmadığını hissettin mi?
Onları izlerken diğer insanların sana çocuksun diyen bakışları?Onların anlamadıkları, bizim görebildiğimiz.
Bakmayı bilmiyorsan GÖREMEZSİN.
Onlar körler. Bizimkiyse bir ayrıcalık. Önyargı bizim bileklerimizi bağlayamadı. Ve aile kazandı.Onlara gönül rahatlığıyla ailem diyebiliyorsanız onlar heryerdeler.
Okulumun arka sokağı. Kar tanem ...Daha ne diyebilirim?
Size kimi çağrıştırıyor?
Ev yolumun üzerindeki bir sokaktan çektim. Bay pikachu araba plakasında "34 NYA 4213 " Yazıyordu fakat plaka çekmek bir suç.Bir ihtimal ..sadece bir ihtimal siz gerçek olabilir misiniz?
Türkiyede Ninja günümüz KUTLU OLSUN