Sedela som na schodoch pred mojim panelákom pretože ja hlúpa som pod návalom všetkých emócii si nechala u Olivera v kancelárii kabelku takže aj kľúče, mobil a všetky osobné veci. Nemôžem nájsť domovníka a nikto iný nemá náhradné kľúče od môjho bytu.
Horúce slzy sa drali na povrch a už som nemala silu ich tam utierať. Skutočne ma miluje? Nepovedal to priamo ale asi ku mne niečo cíti pretože ja k nemu stále niečo cítim. Nevnímala som okolie a bola som ponorená do svojich myšlienok.
,,Kabelka." začula som hlas ale nevenovala som mu dostatočnú pozornosť. ,,Laura nechala si si v kancelárii kabelku." započula som jasne a ucítila ako si Oliver sadol vedľa mňa.
Pozrela som na neho vyzeral akoby neplatilo nič čo povedal pred pár minútami ešte stále to bolo len pár minút.
,,Prepáč." potichu som šepla a pochybovala som že to ani nepočul.
,,Neriešme to." povedal a ruku prehodil cez moje ramená, hlavu som si oprela o jeho rameno a cítila sa ako pred tým. Pred týmto všetkým kedy sme tu boli jeden pre druhého.
,,Ako sa to vlastne mohlo zmeniť?" spýtala som sa skoro až zúfalým hlasom.
,,Neviem, ale mrzí ma to tak moc, tak moc ma mrzí že som ty nepovedal čo som skutočne cítil." povedal.
Ostalo ticho prerušované iba motorom aut, ktoré prechádzali okolo. Zastala pred nami veľká čierna dodávka ale ani jeden sme jej nevenovali pozornosť. Sledovala som muža, ktorý vystúpil z dodávky a miernil si to k nám až vtedy mi došlo že ide za mnou alebo za ním možno za nami.
,,Okamžite nastúpte do dodávky, obidvaja." zhúkol keď bol pri nás, vyskočili sme na nohy a Oliver sa postavil predo mňa, takže som bola schovaná za jeho chrbátom.
,,O čo tu ide?" hrubo sa spýtal Oliver.
,,Všetko sa dozviete včas." zakričal ale Oliverov sa snažil ešte stále protestovať ale muž na neho namieril zbraňou, Oliver zdvihol ruky do obranného gesta a nastúpil mňa chytil za rameno a doslova ma hodil do dodávky.
Hlavou som dopadla na dlážku a obraz sa mi akosi rozostril a za pár sekúnd som upadla do tmy, do ťažkej, tmavej a studenej tmy.
YOU ARE READING
Anjel smrti✔
RomanceLaura Murphy kraľuje podsvetiu kde ju muži nie vždy chcú uznávať ako plnohodnotného partnera ale Laura si dokáže vybojovať úctu, ktorá jej patrí.