Приятно ми е

93 10 1
                                    

Гледната точка на Кайл:

Защо Бела реагира така? Имам предвид, толкова ли съм зле?! Обичам да идвам на това езеро. Какво е това? Видях изхвърлена, смачкана хартийка до кошчето. Прилича на рисунка. Щом разгънах листа видях нещо удивително! Кой би го изхвърлил?

Гледната точка на Бела:

Защо я изхвърлих? Не беше толкова зле. Ще си я взема и без това не оцелих кошчето. Щом се върнах видях Кайл.

- Хей! - поздрави ме.

- Здрасти! - отвърнах.

- Еее, какво правиш тук? - попитаме.

- Забравих едно нещо. Виждал ли си бял смачкан лист?

Той ме погледа изненадано. Посегна към якето си и извади листа.

- Този ли?

- Да...

- Имаш талант. - заяви, подавайки ми листа.

-Благодаря. - взех листа и се обърнах.

- Почакай! - извика.

- Да?

- Защо се ядоса толкова като разбра, че ще ти помагам?

- Защото не искам ничия помощ...

Продължих по пътя за вкъщи. Не ми пука какво казват той и тъпият Харт! Нямам нужда от ничия помощ! След няколко минути бях вкъщи. Качих се на втория етаж и хвърлих раницата в средата на коридора. Отидох в стаята си, извадих телефона си и видях, че Кайл ми е писал.

Този няма ли да се откаже?! Писна ми! От всичко! Най-добре ще е просто да се самоубия! Така тормоза, тъгата, депресията и всичко останало ще приключи! Отидох в кухнята. Отворих едното чекмедже и взех един нож. Допрях го до вените си, но нищо повече... нямам смелостта. Оставих го и се свлякох на пода. Искам всичко да приключи! Искам да ида при родителите си! Не искам нищо повече, освен да изчезна... поне да имах смелостта. Станах и се опитах да се стегна. Навих ръкава си и погледнах към белезите. Усетих как една сълза се стича, но бързо я обърсах. Поех си дълбок въздух. Взех си якето и реших да изляза. Вървях и вървях. Оставих краката да ме водят. Стигнах до една еднопосочна улица в затънтен квартал. Чух стъпки, които се приближаваха към мен. В един момент усетих топъл.дъх във врата си. Обърнах се. Видях едно момче, очевидно пияно. Усмихна ми се по начин, който ме накара да настръхна, не в добрия смисъл. Приближих се към стената.

- Не ми бягай! - каза.

- Остави ме! - извиках.

Той изшътка и се изсмя. Започнах дя плача.

- Недей! Като плачеш не си толкова красива.

Замръзнах. В един момент той падна точно пред мен. Погледнах нагоре и видях някакъв силует. Хвана ръката ми. Прошепна "Спокойно, тук съм...". Издърпа ме и видях лицето му.

  Погледна ме с тези сини очи

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

 
Погледна ме с тези сини очи. Не знам защо го прегърнах. Бях уплашена. Този тип щеше, щеше... дори не искам да казвам какво щеше да ми направи. Защо излязох?! В следващия момент се осъзнах и се отдръпнах.

- Добре ли си? - попита ме.

- Да... - отвърнах.

- Направи ли ти нещо?

- Не, добре съм.

- Аз съм Джейсън. А ти?

- Бела.

- Какво правиш тук толкова късно?

- Не важно. Аз ще тръгвам.

- Сама?! Ще те изпратя.

- Няма нужда.

- Настоявам! Сама видя, че е опасно.

Не ми се спореше и се съгласих. Вървяхме дълго. Не си говорехме много. Погледнах и беше един часа.

- Няма нужда да ме изпращаш до вкъщи. Късно е.

- Живея близо, така че не ми е проблем.

Погледнах го, а той ми се усмихна.
Вече бяхме пред нас.

- Тук съм. - казах.

- Не може да бъде! Аз живея, в ей този блок. - каза, посочвайки в сградата. - Вече ще се виждаме често. - усмихна се.

- Да. Лека!

- Лека!

Влязох и отново ме обзе това усещане. Тъкмо се бях разсеяла. В това място има толкова болка. Вече един, а утре съм на училище. Приготвих се и легнах. Мислих за всичко, случило се.

Love issuesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora