BÖLÜM 4: Aşk Kokan Bir Gün

8 1 1
                                    

SEVGİLİ OKURLARIM önceki bölüm size şaka yaptım böyle bir şey yok.

          Tam Burak ile öpüştük. İçimden bir ses mutlu olacağımı söylüyordu. Ne kadar çabuk aşık olduk birbirimize. Anlayamıyorum. Su ve  Mine duyunca kötü olur diye düşündüm fakat olmadı. Sanki ben rüyada gibi herşeyi tasarlıyor, yaratıyorum. Anlamsız bir rüya sanki. Aşk ne kadar da tuhaf  ve güzel. İnsan birine aşık oldu mu bırakamıyor. Kalbi onun için çarpıyor. Onu istiyor. Kollarını  arasında, dudaklarının ucunda... Her zaman  istiyor. Bırakamıyor. Kalbi bir çarptı mı bir daha durduramıyor. Aşk sanki bir kafes. Aşık olan tutsak kalıyor. Burak da benim aklımı başımdan aldı. Uzaklaştırdı beni kötülüklerden. Aşık olmak ne güzel bir şey böyle. Harika bir duygu. İnsan hemen aşık olmak istiyor. Bırakmıyor sevdiğini. Ben birazdan hayatımın aşkı birazdan beni almaya gelecek. Birlikte sinema, lunaparktreni... Gibi aktiviteler yapacağız. Onunla tekrar öpüşe biliriz belki olmaz mı? Soruyorum size olmaz mı? Aşk insana herşeyi yaptırır. Yapmadığı şeyleri bile. Şu an zil çalıyor. Mine evde ise bu gelen Buraaaaaakkkkk. Aileme teşekkür ediyorum doğrusu. Onlar beni bırakmasa bu başıma gelmeyecekti. Burak, Mine ve Su yu da tanımayacaktım. Aşkıma kapıyı açtım. Birlikte el ele  tutuşup kapıdan çıktık. Hayatım bir hikaye gibi. Beyaz atlı prensim var yanımda. Mutluyum. Herşey bana güzel. Peki arkadaşlarım? Onlar mutlu mu? Sanırım değil. Burak a sordum. Aşkım seni benim arkadaşlarıma uygun arkadaşın var mı? O da bana tabiki tatlı kızım dedi. ARKADAŞLARIMI da alıp onun arkadaşlarının yanına gittik. Mine, Barış'a aşık oldu Barış da Mine ye. Su, Ahmet'e aşık oldu, Ahmet de Su ya. Ben şu an Burak ile öpüşüyorum. Onlarda  sevgilileriye öpüşüyorlar. Barış ve Ahmet göz kırptı ve aynı anda benimle evlenir misin? Diye sordular. İkiside EVET diye bağırdı. Burak bana bakarak sırıttı. Bende ona bakarak sırıttım. Herşey böyle mi sonlanacak. Aşk var arkadaş var. Tam hayallerimdeki gibi. Sakın bu da hayal olmasın. Tabi ki değil. Hayal değil bu. Sevgiye karşı sevgi aldım. Hepimiz mutluyuz. Bir kaç sene sonra. Gelinlik bakıyoruz. Hepsi harika. Burak bir tane beğendi o da harikaydı onu aldık. Onlar da aldı. Düğün yapacağımız yerlere doğru gittik. Şahitliğimi annem yapıyordu. O da mutlu. Her annenin olması gerektiği gibi. Ona kıyamadım. Bırakamadım. O da şu an evimizde. Biz beraber yatarken bize yemek yapıyor. Mutfaktan harika kokusu geliyor. Muhteşem. Yine alarm. Yine. Nedir bu alarmdan çektiğim. Kalktık ve öpüşüp üstümüzü giyindim. Aşağı indik. Yemeğe başladık. Yine son. Hep son.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 13, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sevgiye karşı sevgi 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin