Capitolul 1 ✴

122 2 0
                                    

La un moment dat cartea..Cred..va avea scene de violenta..Dar cred ca nu.In fine este a doua carte a mea prima se numeste Mesaje de la un ano im.Lectura placuta tuturor.pwp.

*Dimineata*
Ma trezesc, clipesc de cateva ori si imi tarasc corpul pana la baie.
Imi fac un dusi, apoi ma spal pe corp.Dupa ce termin imi iau o rochie roza pana la genunchi, o geacheta neagra si niste pantofi roz.
Parul mil ondulez la varfuri si ma machie cu niste gloss rimel si fond de ten. Imi iau rucsacul si plec la liceu. Ma urc in masina. O pornesc si in 10 minute ajung. Ceasul indica ora 7:30. Stai! Cand m-am trezit eu?? In fine.
Intru in clasa, ma asez in prima banca si astept profesorul.
Ok. Acuma sa ma prezint..
Am 17 ani, ma cheama Allyson Smith si am o casa in care stau singura.Parintii mei sunt plecati din tara...
Pe usa isi fac aparitia elevii. Pe usa intra u..un baiat dra..dragut.
Se aseaza in prima banca...langa mine..Ce frumos e. Vine si prietena mea Lucy.Adica lucy hale.Ne-am intalnit la o petrecere.
Se aseaza in spatele meu. Ma intorc si vorbesc cu ea.

Intra si profesorul de biologie.
-Buna Dimineata!
Ne spune el.
-Buna Dimineata profu'!
El ne preda lectia, dupa care ne zise ca ora viitoare dam lucrare si pleaca. Colegul meu de banca imi intinde mana si spune:
-Alex!
-Alyson, dar poti sa imi spui aly.
-Bine aly!Vrei sa ne vedem la ora 16:00 la un suc??
-Da!
Spun incantata si as vrea sa topai in sus.
-Ok ne mai vedem pa.
Si ma pupa pe obraz.
-Pa!
Spun eu.Deci ce a fost asta e prima oara cand vorbesc cu un baiat si e prima oara cand ma pupa cineva si prima oara cand stau in banca cu un baiat!!!
Wtf!!!?!Prima oara.....

Uite asa se termina orele.Ma duc acasa.Observa ca este 14:30 asa ca ma pregatesc sa mananc niste clatite cu nutella.Dupa ce termin ma duc ma spal ma machez si ma imbrac cu o rochie mova cu buline albe si pantofi mov.Ma mai uit in oglinda si imi ondulez parul.
Parul meu este brunet... .
Ma uit la ceas ce indica ora 15:30.
Cobor jos imi iau cheile si pornesc masina.Ajung in fata cafenelei de langa liceu si il astept la o masa pe Alex.
Dupa doua minute apare si Alex.
-Heii!
-Heii!
Saluta el.
Se aseaza la masa si comanda doua sucuri si doi hamburgerri.

*Dupa 2 ore*
Ajung acasa imi iau un maieu si niste blugi scurti pe mine.
Iau telefonul si o sun pe Lucy.
-Alo?
-Alo! Lucy ce faci?
-Bine tu?
-Am iesit la cafeneaua de langa liceu cu Alex.
-Ce!?! Tiai gasit iubit inaintea mea??
-Inca nu avem o relatie.
-Fato ma faci naibi sa crizez!
-Haha.
-Ok mai vorbim ca ma striga mama bye!!
-Ok bye pwp.
-Si eu.

Off m-am plictisit dea binelea.Ma uit la ceas si vad ca este ora 18:00 ma uit la filmul meu preferat pe acasa Totul pt tine iar la 19:00 ma uit la cel mai ffrruummooss film posibil Petale de singuratate.(uitativa).
Dupa ce se termin filmele mele ma duc sa imi pregatesc niste clatite cu nutella. Dupa ce termin ma duc imi fac un dus si ma spal pe dinti si pe la gura mai ales pe maini ca sunt plina de nutella.
Imi iau pijamalele cu ,,Love you bad boy" si ma uit la ceas indica ora 23:00.Ma pun in pat si ma culc.

Prima oară ( Vol. |)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum