*Dimineata*
Razele de soare ma trezesc.
Ma tarasc in baie, ma spal imi iau o rochie roza deschisa, dres culoarea pielii, platforme negre, ma dau cu rimel, machuaj roz deschis , gloss si fond de ten. Sa nu uit de rujul roz deschis. Parul il ondulez si il las pe spate.
Ma uit in oglinda. Waw ce frumoasa sunt... Imi iau telefonul, banii si geanta mea.
Sa nu uit sa iau cheile de la masina.
Ma urc in masina si o pornesc.
Ajung la liceu. Ma duc in clasa.
Il vad pe Andrei si pe Lucy pe masa profesorului. El find peste Lucy si mangaindui fundul apoi urca la țâță.
Ei ma vad. Se dau repede jos de pe masa. Apare si Alec.
-Alec, accept.
-Yeyyyy!!!,
-Ce sa accepti??
Intervine Andrei.
-Ca sa fiu iubita lui!
-Ba nu vei fii!
-Si de ce ma rog?
-El vrea ca sa te lase insarcinata si dupa sa te arunce din casa ca pe un gunoi.
-E adevarat?
Zic eu uitanduma la Alec.
-Da!!!
Ii dau o palma peste fata si fug repede la baie. Ma spal pe fata si ma sterg. Cineva ma trage intr-o cabina. Era un baiat...
Avea parul blond, ochii albastri si era inalt. El ma saruta si pleaca.
Vreau ca sa il cunosc... Ma plang eu.?? Pov
E uimitoare fata asta. O iubesc.
Nu stiu are ceva ce nici o fata nu are. Vreau sa o cunosc... Ma plang eu.Aly Pov
Pe hol il intalnesc pe... pe acel baiat. Nu ii stiu numele. In fine.. .
Ma duc spre el vine spre mine. Ne oprim.
-Buna!
Imi zice el.
-Buna!
-Madalin!
-Alyson, dar poti sa imi zici Aly.
-O sa iti spun Aly. Si mie poti sa imi zice Mada.
-Bine...
-Haide.
Ma ia de mana si ne ducem in clasa.
Cee e un coleg nou?? Cu mine in clasa?? Yeyyyyy super iubesc liceul, iubesc clasa si il iubesc pe baiatul asta. E prima oara cand mi se intampla asta. Ganditiva... prima oara.. e usor sa il spui.
Eu ma asez in banca.
-Pot sa stau cu tine??
Cand ma pregateam sa spun ,,Daa" intervine Andrei...
-Nuu!!! Este locul meu javro!!!
Atentie urmeaza scene de violenta cu limbaj licentios. In finee...
-Daa!! Poti!!
-Ok frumoasa mea!
-Ooo...
-Dar era locul meu iubito..!
Mada se uita confuz la noi.. .
-Acuma nu mai e si nu mai sunt iubita ta!! Team vazut cu cea mai buna prietena a mea!! Lasama.
Mada ma ia in brate si ma pupa pe frunte.