Capitolul 2

66 1 0
                                    

P..p..p..pe..pe..Lucy c..c..cu..
A.a..al..ale..alex. Stateau in banca si se sarutau. El tinando pe ea in poala. Deodata vine si Andrei.
Ma vede ca plang, ii vede si pe aia si ma ia de mana si ne ducem in sptele scolii pe o banca. El imi sterge lacrimile si ma saruta. Eu ii raspund la sarut. Dupa imi zice:
-Vrei sa fim impreuna??
-Da!
El ma imbratiseaza si ma ia de mana. Ne ducem in clasa. Lucy era la locul ei si Alex la fel. Cand ne vede zice:
- Ce cautati impreuna??
Zic amandoi de o data.
Eu ma duc ii dau o palma lui Alex apoi ii dau si lui Lucy si le zic:
-Suntem impreuna!! Van vazut cum va sarutati! Lucy de ce nu miai zis ca esti indragostita de el?? Alex... Despre tine nam ce zice esti un bou.
D-na profesoara intra in clasa. Eu zic:
- D-na profesoara pot sa ma mut cu Andrei si Lucy sa treaca cu Alex??
-Bine! Iati lucrurile si mutate.
Alex se uita la Andrei urat. Si eu ii arunc o privire ucigatoare.
Ma pun in banca cu Andrei.
Profa' scria la tabla, Andrei a inceput sa ma sarute si sa ma muste de gat. Alex se uita dezamagit la noi. Andrei la vazut si ia aratat degetul aratator. Eu chicoteam. Lui Lucy ii cadeau lacrimile in jos pe obraz, deodata a inceput sa imi cada o lacrima. Am indepartato repede fara sa o vada nimeni.

Ora se terminase. Am iesit pe terenul de football. L-am vazut pe Andrei. El ma vazut si a venit spre mine:
-Hei yuby!
-Ooo scumpete.... Mi-ai facut un compliment!!
-Totul pentru tine! Stai!! Mi-ai zis scumpete sau nu am auzit eu bine?!??
-Ăăă nu ai auzit tu bine yubire...
-Ba da am auzit foarte bine!! Haa mi-ai zis yubire!!!!!!!
Zice el tipand. Auzisera toti chiar si Alex.
-Ba nu!!
Zic eu dandui un pumn jucaus in umar.
El imi prinde mainile la spate, imi lipeste pieptul de al lui si ma saruta. Pot sa vad privirile fetelor spre noi.
-Yubiree ne vedem la cafeneaua de langa liceu e bine?
-Da!
Eram pe o banca noi doi. Andrei ma saritat si a plecat.
Cand vreau sa plec cineva ma ia de mana si ma tranteste de peretele rece al unei sali de sport.
-Ce vrei?
Urmeaza scene cu linbaj licentios si altele

-Vreau sa facem dragoste.
- Ce nuuu!!!!
Ma intoarce cu spatele imi prinde mainile si incepe a ma viola. Eu strig cat ma tin plamanii:
-Ajutor!!!!! Aaaaandreeeeeiiiiii!!!
Alex ma intoarce cu fata la el si imi da o palma.
-Tarfaa!!
Dupa un minut cineva il prinde pe Alex si ii da un pumn. Era Andrei.. Eroul meu..
Ma vede plangand. Eram in sutien.
-Aly...Ce tia facut jegul asta??
Zice nervos.
- A vrut s..sa m... ma v..v..violeze..
Spun ispunand in plans.
Isi trece mana prin par il apuca pe alex de tricou ii da pumni pana ii curge sangele si il scoate afara.
Ma saruta imi sterge lacrimile si ma ia in clasa. Lucy ma vede si zice:
-Aly...
Eu i dau o palma peste fata si zic:
-Pedofilul si bulangiul tau de yubitel a vrut sa ma violeze!!!
Andrei ma ia in banca si imi mangaie parul. Alex vine in clasa razant. Andrei se scoala de pe banca se duce la Alex si ii zice:
-Bulangiu dracului si pedofilul lumii fututi mortii matii de inputit te omoorr!!!!!
Zice el sii ii da un pumn si o palma in fata lui Alex. Sar de pe banca ma duc la Alex si i dau o palma peste fata taree de sa a uzit pana pe holul liceului.
Alex se scoala de pe jos ij da un pumn lui Andrei de cade jos pe mine ma ia pe sus dar Lucy ii da o palma dupa cap el se intoarce sii da un pumn de cade si ea jos. Alearga cu mine in brate pana la masina eu incercand sa scap dau cu pumnii in el. Andrei alearga spre noi dar Alex ma baga in masina si o porneste plecand il vad pe Andrei alergand dupa noi...
Eu vreau sa deschid usa sa sar dar Alex le blocheaza.
Incerc sa dau in el. Eram pe mislocul asfaltului.
Iam dat lui Alex peste mana si am virat la stanga. Dar alex a virat la dreapta eu la stanga si tot asa. Am cazut jos mam ridicat si am vazut masina lui Andrei era cu o panarama acea fiind Lucy.
Am virat iar la dreapta Alex la stanga si tot asa a bagat viteza a virat la stanga si am intrat intr-un stalp de piatra. Eu am zberat si plangeam. Deodata totul era negru.

Prima oară ( Vol. |)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum