Teşekürler..

18 2 2
                                    


Babamın yarası..

Çok yara vardı bedenimde, ruhumda, çocukluğumda, gençliğmde.. en çokta 17 yaşımda.

Çok acıya katlandım. Çok yara sahibi oldum. Göz yaşlarım yaktı yaralarımı.

Çocuktum daha. Neyin ne olduğunun farkında değildim. O kadar küçüktüm ki. Babamın yaptıklarını babasızlığına verdim. Onu sevmeye çalıştım. Haklı buldum. Onun için gecelerce ağladım. Değdi mi? Hayır. Hani olur ya, yere göğe sığdıramadığınız adamlar, hani olur ya göğsünüzü gere gere adını söylediğiniz adamlar, hani olur ya 'kızım' dese koşa koşa gidip sarılacağınız adamlar.. işte hepsi aynı adamdı. Yere göğe sığdıramadığım babam, bi gecede toprağın altına gömdü beni. Adını söylemeye utanır, yüzüne bakmaya çekinir oldum. 'kızım' dese koşup sarılacağım adama giden yolları yıktım.

Affetmeyeceğim baba. Affetmeyeceğim seni. Mavilerindeki nefreti görmeye gücüm yok. Seni affetmeye gücüm yok. Yüzüne bakıp gülümsemeye gücüm yok. Hiçbir şeye gücüm kalmadı artık. Sana nasıl, beni hiç itmemişsin gibi gelip sarılayım? Nasıl? 'Senin baban yok!' dedikten sonra nasıl baba diyeyim? Gece odaya gelip kardeşimiz üzerini örtüşünü görüp bana bakmadan çıkışını nasıl yedireyim ruhuma? Hani ilaç iyileştirir ruhumda açtığın koca yarğı? Sarılsan geçer mi? Geçmez baba.. geçmez, geçemez.

Kanatlarımı kırdın sen benim. Hayallerimi yıktın. Geleceğimi yaktın. Çocukluğum yetmedi, gençliğimi aldın elimden. Sinir krizlerime sebep olup, sesini duyduğumda titrememe sebepsin sen! Sen kahramanım olup beni kurtarmak yerine, canavarım olup beni korkutan oldun. Geceleri belki üstümü örtmeye gelirsin diye beklerken uyuya kaldığım oldun. Aynı masaya oturmamak için aç kaldığım oldun. Belki beni biraz seversin diye et yemeklerini yemediğim halde her akşam yemeğine et yaptığım oldun. Baba. Sen benim en büyük yaram oldun. Sen benim acım oldun. Sen benim ölümüme sebep oldun. Sen benim her şeyimi elimden alan oldun. Ve baba. Ben bunların hiç birini hak etmedim.

Sen gölgesine saklandığım koca çınar değil de, üzerime devrilen koca bir bina oldun. Sen uzaktan bakıp hasret kaldığım oldun. Yaralarımın en büyüğünün sahibi. Hayatımı mahvettiğin için teşekkürler..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 13, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Babamın YarasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin