Titreyen nefesim yoğunlaşmıştı. O koca saha da kanayan burnumu tutuyordum. Üstelik burnumu kanamasının sebebi Dylan O'brien'in sevgilisi Britt'ti.
Topu tam ayağıma almıştım ki Britt bana"yanlışlıkla" dirsek attı.
Ama oturmayacaktım. yere oturup sağlık ekiplerini bekleyebilirdim ancak ben koşup intikamımı alacaktım. Biraz daha hızlandım ve Britt'ten topu aldım. Koştum koştum "pas ver!" diye bağıranları duymadan. Ve gol . İntikamımın nedeni hem güzel burnum hemde Dylan'dı.
Dylan'ı seviyordum ve Britt onu hak etmiyordı. Dylan 'da buradaydı ve Britt'i izliyordu. Ancak onlar bence ayrılacak çünkü Britt'i Dylan'ı aldatırken gördüm. Ancak canımdan çok sevdiğim köpeğim Mia'yı kaçırdı.
Zayıf noktamdan vurdu çünkü bu dünyadaki en değerli şeyim Mia. Sokaktan bulduğum bir labrodor. Maç bitti ve soyunma kabininden çıkarken Britt seslendi:
"Köpeğini öldüreceğim. Dylanın önünde küçük düştüm sayende."
"Dylan nerede hemen ona söyleyeyim aldattığını. "
"Salak şey."
Dylan bunları duymuştu.
"Ash doğru mu söylüyor Britt?"
"Hayır Dylan."
Bende kanıtlar vardı resimlerine sahibim. Filmlerde hep biri birini tehdit eder ve tehdit edilen susarya işte gıcık olurum.
"Evet aldatatıyor . Resimler var ve beni köpeğimi öldürmek ile tehdit etti."
Resimleri gösterdim. İnanamadı ve ayrıldılar. Dylan Britte köpeği Bana geri vermesini söyledi ve Britt hızlı adımlarla gitti. Dylan bana döndü:
"Bana neden önceden söylemedin."
"Mia ölürdü."
"Ben kurtarırdım onu."
Dylan hayvan severdi. Bende öyle.
"Ash onu sana getireceğim."
"İsmimi biliyor muydun sen?"
"Tabiki de . Sen ünlü bir takımda futbolcusun."
"İnsanların spor anlayışı erkeklerin futbolu. Kadın futbolcuları kim tanır ki.""Katılmıyorum. "
Biraz bile üzülmedi Britt'in aldattığına. Ama mutluyum hak yerini buldu.
Ben esmerdim ancak griye çalan parlak mavi gözlerim vardı.
"Kahve içelim mi."
"Yorgunum."
"Yorgunluğunu alır."
"Eve gidip yastığıma sarılmam ve yemek yiyip uyumam lazım."
"Yastığa sarılmak mı ? Bayılırım."
"Bayıldığını bilimiyordum. Yastıklar iyidir"
Düşünüyorsunuz ki bilerek söyledim yastığa sarılmam gerektiğini. Ancak cidden yeni öğreniyorum.Konuşmaya dalmıştık ki bir adam Mia'yı getirdi. Çok mutlu olmuştum.
"Bak ona kavuştun Ash . Hadi kahve içelim."
"Tamam."
"Kıymetimi bil ben olmasaydım ona kavuşamazdın."
"Hiçte bile ."
"Buarada burnun iyi mi?"
"Evet."
Burnumdaki yara bandını tamamen unutmuşum.
Gittiğimiz yer çok güzeldi. Dylan'ı hep uzaktan tanıdım ve bu kadar eğlenceli olduğunu bilmiyordum.
"Neden futbolcu oldun?"
"Futbolu ve sporu seviyorum. Yetenekliyimde. "
"Britt daha iyi."
"Seni aldattığını unuttun mu?"
"Hayır. Lanet bir şakaydı."
----------------------
Arkadaşlar sizi seviyorum. Yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Call me
FanfictionDylan O'brien 'e aşık olan bir kızın hikayesi. Bu kız sporcu ve tek aşkı Dylan . Dylan o kızı ilk başta sevimli bir kız olarak görüyor ama sonra aşık oluyor ...Dylan'ın meleği.