Uvod
Ne bih vam znala kazati zbog čega ove riječi stavljam na papir. Možda zato što svojoj duši želim pružiti olakšanje koje već dugo vremena ne osjeti, a možda zato što se bojim da bih mogla zaboraviti sve što mi se desilo. Ne, ovo drugo nije. Jer je nemoguće zaboraviti bol svoje duše. Nemoguće je iznova proživljavati dane živeći u prošlosti, a ne osjetiti ono stezanje u grudima, koje ponekad tako teško pada. Prije će biti da težim nekom olakšanju, jer nositi brojne terete na svakom dijelu tijela je isuviše iscrpljujuće.
Znate, prošlo je dosta godina. Deset, tačnije. Godine su prolazile a ja sam ostala na istom mjestu kao onih dana kada me njegova izdaja pogađala svom svojom snagom. Njegove izdaje su me šibale poput najjačih vjetrova, a ja sam onako mlada ipak osjetila nadu da će prestati. Moja nada se smanjivala, njegove izdaje su se gomilale. Luda sam što sam sve to dopustila, zar ne? Jesam bila sam mlada, luda, neiskusna. Voljela sam svim svojim bićem njega koji tu ljubav nije znao prihvatiti. A ja sam mu je uporno nudila. Gurala sam mu je pod nos čak i onda kada su se tuđi mirisi smjenjivali na njegovom tijelu, kada su njegove usne imale tuđi okus. Kada su njegove ruke doticale tuđe obline, kada je njegova kosa bila gnijezdo razbarušeno tuđim dodirima.
Nemojte da me krivite zbog moje nametljivosti, kada to sama sebi radim godinama unazad. Ne krivite me zbog svega što ću Vas vjerovatno rastužiti nekim dijelovima moga života, koje moja drhtava ruka napiše. Ne krivite ni njega, jer moja krivnja je njemu dovoljna. Ogriješio se o mene, a ja sam taj grijeh skupo platila.
On danas ima sve o čemu je sanjao. Njegovi snovi su još jedna izdaja na mome spisku. Snovi su nas udaljili, prevare su nas razdvojile. Znam da mu je žao. I treba mu biti. Obilježio me za cijeli život, a taj ožiljak je i dan danas svjež. Svakim danom prodrem malo dublje u taj ožiljak svojim mislima. Svakim danom poteče malo krvi iz njega, podsjećajući me na dane kada je mladoj djevojci ubio volju za životom.
Možda ste primjetili kako ga ne oslovljavam imenom. I neću. Za Vas će ostati nepoznat muškarac koji je zgriješio, a ja ću ostati nepoznata djevojka nad kojom je grijeh izvršen.
Sebično ću sačuvati njegovo ime za sebe, kada njega nisam mogla...
Jer ja sam samo žena.
Žena koja je voljela jednog muškarca.
Koja ga voli i dan danas.
Ali on je rođen samo za jedno.
On je za izdaju rođen...
YOU ARE READING
Za izdaju rođen - završena
Short StoryMožda ste primjetili kako ga ne oslovljavam imenom. I neću. Za Vas će ostati nepoznat muškarac koji je zgriješio, a ja ću ostati nepoznata djevojka nad kojom je grijeh izvršen. Sebično ću sačuvati njegovo ime za sebe, kada njega nisam mogla... Jer j...