Pov Elena
Ik ben Elena , 17 jaar oud en mijn hobby's zijn : voetballen, kickboksen en gamen.
"Nee niet slaan !" Ik ren naar boven naar mijn kamer en doe mijn kamer op slot. Ik hoorde mijn vader achter me aanrennen en hij begint te schreeuwen. Na 5 minuten is hij alweer weg. Nou ik ben Elena en ben 17 jaar oud. Ik heb bruin lang haar en blauwe ogen.Ik heb net dus gehoord dat ik naar een internaat moet , ik zal je eerlijk zeggen ik ben daar wel een beetje blij mee want dan ben ik van mijn ouders af! Maar jake .. Jake moet ook naar een internaat. Maar we gaan helaas niet naar hetzelfde internaat ... Jake is trouwens mijn broer hij is 19 jaar oud en heeft bruin haar met blauwe ogen, we lijken wel een beetje op elkaar.
"LUKE, ELENA PAK JULLIE KOFFERS IN JULLIE VERTREKKEN MORGEN OCHTEND!" Roept mijn vader. Het is inmiddels al 7 uur s 'avonds en luke komt mijn kamer binnen. "Hey sis" zegt hij ik groet hem terug en we beginnen een beetje over alles te praten.
"Ik ga je echt heel erg missen broer ik kan niet zonder je , we gaan iedere avond bellen, FaceTime " zeg ik tegen mijn broer waarop hij ja zeker zegt.
Hij loopt terug zijn kamer in en we pakken allebei onze koffers in en kijken samen nog een film.Volgende ochtend worden we wakker gemaakt door de wekker en vandaag is de dag dat we naar een internaat gaan 😭 ik ga mijn broer echt heel erg missen, en mijn moeder ook wel een beetje.
Het is 9 uur en mijn broer en ik worden gebracht door onze ouders. In de auto zeggen we geen woord tegen elkaar behalve dat ik naast jake zit en tegen zijn borstkas aan leun. Hij ruikt zo lekker ik hou echt heel erg veel van mijn broer. Maar nu worden we van elkaar gescheiden, wat hebben wij gedaan dat we dit verdient hebben *zucht*.
.........................................,..............Heeeeyy mensen , ik begin dus mijn eerste boek !😛
Ik hou ervan om te schrijven, en te lezen!!
Het spijt me van zo een korte hoofdstuk alleen ik heb wat inspiratie nodig voor de volgende hoofdstukken.
Hebben jullie nog tips voor mij? Zo ja reageer ff hier 😛❤️
JE LEEST
Een jongens internaat !?
RomanceElena is een meisje van 17 en haar ouders hebben geen tijd meer voor haar en haar broer. Ze worden mishandeld door hun vader en haar moeder is helemaal gehersenspoeld door hem.. Haar ouders hebben besloten dat ze naar een internaat moet en haar br...