Aangekomen bij het internaat geef ik Jake een dikke knuffel en een kus op zijn wang . Gggg ik ga hem zo erg missen. "Lieve zusje ik ga je echt heel erg missen maar vergeet niet we gaan iedere avond facetime / bellen whatever als ik je maar spreek " zegt jake. We zeggen nog een paar dingen tegen elkaar en dan word het tijd dat ik naar binnen moet lopen. Ik kijk achterom en Jake en mijn vader zwaaien me uit, ik zwaai terug. En nu besef ik pas dat ik naar binnen moet lopen. Eenmaal binnen is er aan de linker kant een balie met een man erachter, ik vertel hem dat ik nieuw ben en vraag om mijn rooster en kamersleutels. Hij vertelde me zojuist dat ik 3 kamergenoten heb 3 JONGENS IN MIJN KAMER. Omg dat word nog wat denk ik , ik hoop wel dat ze een beetje aardig zijn. Die man die met me meeloopt heet trouwens Bills , hij is een aardige man en loopt met me mee naar mijn kamer. Kamer 619 is van jou zegt hij dan. Ik bedank hem en open de deur, gelukkig zijn mijn kamergenoten er niet. Ik loop de kamer binnen en kijk goed om me heen, het is hier niet zo heel erg klein merk ik. Aan de linker kant staat een bed hij is best wel rommelig aan de rechter kant nog een bed ( het zijn stapelbedden trouwens 😝). Ik loop naar een lege kast toe en zet al mijn kleding en spullen erin, vervolgens loop in naar mijn bed, dat zie ik trouwens omdat het schoon is Haha. Ik leg al mijn boeken op mijn bureau en mijn papiertje met mijn rooster voor volgende week staat er ook op. Dit is trouwens de laatste week van de zomervakantie dus nog een week genieten jeeej op een internaat wat leuk dit ( sarcastisch ). Ik schrik op als de deur achter me open word gemaakt en er lopen 5 jongens de kamer in. Ze bekijken me van top tot teen alsof ze nog nooit een meisje hebben gezien. Ik heb trouwens donker blond licht bruin haar , en mijn ogen zijn groen. Ik heb een witte crop top aan met een licht roze veste erover heen en een licht blauwe korte spijkerbroek.
"Hey hallo dame we wisten wel dat we een kamergenoot zouden krijgen maar niet dat het een meisje was , en hoe heet jij mooierd?" Zegt de jongen met bruin haar mooie groene ogen waarvan ik de naam nog niet weet. "Ik heet Elena en jullie?" Vraag ik de jongen die me zojuist aansprak heet mike en die andere 4 heten : jayden, Isaac, Jaxon en Carter. Ze lijken me allemaal wel aardig. Hier een foto van mike
Jayden heeft een getinte huid en ziet er ongeveer zo uit 👇🏽
Isaac lijkt meer op zo een badboy type maar hij lijkt me een aardige jongen 👇🏽
dan heb je jaxon hij lijkt me een type dat niet op meisjes valt maar op jongens 👇🏽
en dan heb je Carter nog
Ze zijn allemaal ontzettend knap 😍.
Ik vroeg aan ze wie mijn kamergenoten waren en dat zijn : mike, Carter en Jaxon. Het is inmiddels al 5 uur en ik heb gehoord dat we om kwart voor 6 in de kantine moeten zijn voor het avondeten. Ondertussen had ik net een rondleiding gekregen van de jongens en ja hoor ik had gelijk Jaxon is gay😍 ik had altijd al een gay bestfriend gewild !
Het is inmiddels al half 6 en we lopen de kantine in en iedereen kijkt naar me alsof ze een geest zien. Ik vraag dus "hebben jullie nog nooit een meisje gezien ofso?" En sommige blijven me aankijken sommige kijken weg. Ik loop met mike, Jaxon, Carter, Jayden en Isaac naar een tafel en beginnen te eten. Opeens zie ik een groepje jongens aan de overkant ik gok van onze leeftijd en ze zijn met zn 4tjes. Ik zie dat ze deze kant op komen lopen en ze stoppen bij onze tafel ... Akward----------------------------------------
Heyhey sorry dat dit een kort stukje was , ik heb het heel erg druk met leren deze week 😪 maar ik maak wat meer tijd om te schrijven en mensen wat vinden jullie ervan ? Wie moet Elena leuk vinden? Wie O wie 😝😝😍😍 just let me know in de comments !
JE LEEST
Een jongens internaat !?
RomanceElena is een meisje van 17 en haar ouders hebben geen tijd meer voor haar en haar broer. Ze worden mishandeld door hun vader en haar moeder is helemaal gehersenspoeld door hem.. Haar ouders hebben besloten dat ze naar een internaat moet en haar br...