O viata obisnuita...Si plictisitoare!Cateodata,ma gandesc ca ar fi mult mai interesant daca s-ar produce vreo crima sau ceva de genu'...Dar,nu se va petrece nimic special in viata mea.Asta-i sigur!In fiecare zi,acelasi program:mersul la scoala,inapoi acasa si iar la scoala...
Este miercuri.O zi obisnuita intr-un orasel obisnuit:Nashville.Defapt,daca ma gandesc putin,nu-i o zi chiar atat de obisnuita.Deoarece,tocmai m-am mutat intr-un liceeu nou.Nu-mi va fii atat de greu sa ma acomodez.Din fire,sunt destul de spontana si vesela.Imi place sa-mi fac prieteni noi,sa socializez.Consider ca sunt destul de haioasa,gandesc repede si pun in aplicare tot ceea ce imi propun!Nu-mi pasa de ce cred ceilalti despre mine.Sunt vorbareata si consider ca am destul tupeu,cat sa nu-i dobor pe ceilalti.
O Doamne!Ce toanta sunt!Am uitat sa ma prezint!Ma numesc Zoey Allegria Ciella La Vella.Stiu,am un nume lung,dar exista o explicatie.Mama mea provine dintr-o familie din Canada iar tatal meu dintr-o familie din America Latina.In ciuda numelui meu gigantic,prefer sa mi se spuna doar Zoey.Am 16 ani,iar pana la varsta aceasta am locuit cu parintii mei in America Latina,in Boenos Aires.Dar,din cauza serviciului tatalui meu a trebuit sa ne mutam,aici in Nashville.De aceea si treaba cu mutatul la un liceeu nou...Am ochii negrii si genele lungi,pielea alba ca laptele si parul de un maron-roscat destul de intens,lung si ondulat la varfuri.Deasemenea,am si o suvita verde pe care mi-am facut-o fara sa stie parintii,acum 2 saptamani.Nici nu vreau sa ma gandesc ce or sa-mi faca cand vor afla...Sunt inalta si slabuta,si...ador sa-mi petrec timpul peste masura in fata oglinzii si prin mall-uri.Ca orice alta fata de 16 ani,cred...
De dimineata m-am trezit cu zambetul pe buze,gandindu-ma la noul liceeu la care voi merge.M-am imbracat repede in ceva comod:o rochie nu foarte scurta,maro si inflorata cu un guler finut confectionat dintr-o panza alba dantelata.Mi-am prins parul lung intr-o coada de cal in varful capului,mi-am luat niste botine maro-roscate care sa se asorteze cu rochia si am plecat spre liceeu insotita de tata.
-Gata,pana aici ai platit!mi-a spus tat zambind de pe scaunul din fata al masinii.Nu inteleg de ce,dar el nu ma lasa sa ma asez in scaunul din dreapta volanului.Helloo!am 16 ani!Nu m-ar mira daca m-aar obliga sa ma asez intr-un scaunel de bebelusi!
-Mda!Ies la ora 15 p.m.Vin singura!Ne vedem atunci!i-am spus eu tatei dandu-i un pupic pe obraz si coborand din masina.Mi-am aranjat putin rochia pe mine si m-am indreptat spre biroul directorului,pentru a-mi definitiva inscrierea.Fiind noua in scoala,nu stiam unde se aflau nici toaletele asa ca m-am oprit in fata unei fete mai mica ca si mine de statura si crted ca mai slabuta,cu ochi verzi,par blond si pometi proeminenti pe care parca inflorea un trandafir.Era imbracata cu un tricou mov cu niste desene pe el si o fusta neagra cu o curelusa maro de jur-imprejurul taliei.
-Um..Buna!Sunt noua aici,ai putea sa-mi spui unde se afla biroul directorului?am intrebat-o dand din genele lungi.
-Desiguri!mi-a spus zambind.Haide,urmeaza-ma!si m-a luat de mana spre biroul directorlui.
-Apropo,eu sunt Zoey!i-am spus intinzandu-i mana.
-Eu Taylor!mi-a spus dandu-mi mana.Cred ca esti clasa a 10-,asa-i?
-Dap!Dar,cum sunt noua,nu stiu nici macar unde sunt toaletele!i-am spus starnindu-i rasul colorat.
-N-are importanta!si eu sunt tot a 10-a.Poate suntem in aceeasi clasa!
-Probabil...i-am spus eu.
-Ah!Uite-l!Aici biroul directorului!Eu trebuie sa ma intorc la clubul de lectura!Sunt presedinta.Poti veni oricand sa te inscri.Ne mai auzim!mi-a spus plecand.
Am intrat fara sfiala in biroul directorului.Acolo,era un domn mic de statura si grasut,cu chelie si imbracat cu un costum gri.
-Buna ziua!Sunt noua eleva!Am venit sa-mi definitivez inscrierea,daca se poate.
-Desigur,domnisoara,ia un loc!mi-a spus facandu-mi semn spre un scaun din fata biroului sau.
-Hmh,hmh,hmh...mormaia.Deci,ai fost la liceeul East High School din Boenos Aires...
-Ei bine da!am spus eu.
-Pare sa fie in regula.Iata orarul tau si cifrul de la dulapior.Sa nu uitam de manuale!a spus domnul director auncandu-mi in brate un teanc de carti.Spor la invatat!mi-a spus.
Eu m-am ridicat de pe scaun,mi-am luat la revedere apoi m-am indreptat spre dulapul meu.Acolo mi-am lasat geanta cu toate manualele mele.Mi-am luat doar cele trebuincioase:penarul,caietul si manualul de limba engleza.Am mers spre clasa,m-am asezat intr-o banca de la geam si mi-am asezat lucrurile.Spre bucuria mea,Taylor eraa in clasa cu mine.Mi-a trimis un biletel in care imi spunea sa ne intalnim langa sala de sport dupa ore.Imediat dupa ce am citit biletul,profesoara de limba engleza a intrat in clasa.Parea draguta.
La sfarsitul orelor m-am intalnit cu Taylor langa sala de sport.Ea mi-a facut cunostinta cu restul prietenilor ei:Stella,Adam,Clara,Nick si Ween.Toti pareau foarte draguti.Apoi m-au condus spre biblioteca,unde tineau ei clubul de lectura.Desigur,am intrat si eu,avand in vedere ca-mi place sa citesc.
La ora 16 p.m. am plecat spre casa.Ma gandeam la mama care ma va certa ca am intarziat.Dar,niciodata nu mi-am facut prea multe griji,pentru ca datorita farmecului ochilor mei negri,ii imbunam pe toti.Chiar si pe cel mai rau luptator de judo,numit "Sfarma fata" l-as fi putut fermeca.
-Domnisoara!Credeam ca ai sa vii la ora 15 p.m.!a spus mama.
-Da,stiu,dar mi-am facut cativa prieteni si am stat la clubul de lectura!i-am spus mamei aratandu-i cartea pe care trebuia sa o citesc in 2 luni :Hamlet de William Shakespir.
-Vai!Cat ma bucur!mi-a spus mama imbratisandu-ma.Dar sa stii ca tot trebuie sa ma ajuti sa pregatim masa!mi-a spus.
-Nu putem sa comandam o pizza?am spus eu.
-Stii ca astazi e seara cu spaghetti in familie!Nu o putem rata!
-Fie...am spus mergand sus sa ma schimb.
Peste 10 minute am coborat inapoi jos,mi-am l;uat sortul de bucatarie si am inceput s-o ajut pe mama la pregatirea spaghettelor.
Cand a venit tata de la birou,cu totii am contribuit la pregatirea mesei.Apoi,ne-am asezat sa mancam si sa povestim ceea ce s-a intamplat peste zi.
-Si,myhha,cum a fost la scoala?m-a intrebat tata.Da,el imi spunea myhha.
-Destulde bine!Mi-am facut cativa prieteni,am intrat intr-un club de lectura...am spus eu.
-Ma bucur!a spus tata intorcandu-se sa savureze portia de spaghetti.
Dupa masa,tata a ramas sa spele vesela,eu am dus gunoiul iar mama a strans masa.Dupa aceea,am plecat sus in camera sa-mi fac temele pentru a doua zi.
CITEȘTI
Ninarika
Teen Fiction3 carti ascunse intr-un orasel mic,neinsemnat.Zoey este cea care gaseste ultima,dar si cea mai importanata dintre ele.Curiozitatea a doborat-o,si-a tradat prietena si... A ajuns intr-un loc in care nimeni nu-si poate imagina ca poate ajunge.Oare va...