Accidentul

32 2 0
                                    

~1~

Era trecut de 8 seara când Emma închise ușa biroului în care lucra si obosită se grăbea să ajungă acasă. Lucra la compania EAGLE EYE având un șef destul de sever și care o ținea peste programul de lucru, ea fiind singura capabilă să se descurce cu dosarele "grele" ale companiei.
Era o fată isteață și plină de viață care câștigase încredere din prima zi când se angajase.
Părul ei ușor castaniu îi punea în evidență fața albă și frumoasă iar ochii cu o tentă albastră-verzuie o făceau să pară mai tânără de cei 26 de ani ai săi.
Căutând cheile de la mașină în geantă în timp ce cu cealaltă mână își aranja ținuta, Emma ajunse în parcare în timp ce ochii ei găsi micul ei Golf cenușiu parcat într-un loc retras aproape de iesirea din parcare. Înfrigurată intră în mașină în timp ce vârî cheia în contact pornind motorul.
Demară pe strada principală a orașului New York și coti la stânga pe un drum lung ce ducea spre casa acesteia. Mergea cu viteză ignorând ploaia repezie care putea provoca probleme. La un moment dat, datorită ceții Emma nu observase un biciclist ce tocmai îi apăruse în fața mașinii. Se auzi o bufnitură, mașina demară în trombă iar Emma se lovi cu capul de parbriz.
Trecu câteva minute bune în care fata șocată de ceea ce se întâmplase, rămase în mașină , în timp ce un firișor de sânge i se prelingea de pe tâmplă până în dreptul buzelor.
Își dădu seama că lovise pe cineva și deschise portiera mașinii fugind să vadă dacă persoana pe care o lovise trăiește.
- Ești bine ?? Îmi pare așa rău,eu ..eu nu te-am văzut .. ceața, ploaia.
- Altădată sa fi mai atentă duduie, exclamă bărbatul în timp ce încerca să se ridice, ținându-și o mână la piept.
- Ești bine ? continuă Emma încercând să distingă în întuneric fața bărbatului.
- În afara faptului că am mâna ruptă, bicicleta stricată și hainele ude până la piele cred că mai supraviețuiesc deocamdată, răspunse acesta sarcastic.
- Off la naiba, mașina mea, strigă disperată Emma lovind cauciucul roții din față.
- Mașina ta? Importantă e mașina acum? se uită cruciș bărbatul. Cu mine cum rămâne ?? Era să mă omori femeie.
- Scuze datorită ploii, o să chem o salvare să mergi la spital și o mașină de tractare.
- Așa să faci, pufni bărbatul și mai repede! Nu am de gând să rămân toată noaptea aici cu o șoferiță neexperimentată.
"Auzi la el neexperimentată" se enervă femeia încercând să-și păstreze calmul.
După câteva ore bune, sosi o ambulanță , iar o asistentă îl conduse în mașină pe bărbat, punându-i o compresă rece la mână.
- Domnișoara rămâne aici? întrebă asistenta uitându-se la Emma.
- Nu , merge cu noi . Cine îmi va plăti spitalizarea ? exclamă bărbatul.
- Poftim?? fața Emmei schimbându-se într-un galben pal.
- Haide urcă ce mai aștepți? continuă bărbatul. Ai o datorie de plătit!
Emma urcă în ambulanță, cu picioarele tremurând în timp ce micul ei Golf rămase în drum așteptând mașina de tractare.
Ajungând la spital, bărbatul fu transportat într-o sală pentru a fi consultat și pentru a i se stabili un diagnostic. Emma aștepta pe holurile spitalului îngândurată , cu câteva lacrimi curgând pe obraz. " O zi mai rea ca asta nu se putea " gândea femeia, așezându-se pe un scaun.
După câteva minute apăru doctorul care vâzând-o pe Emma, schiță un aer destul de serios.
- Dumneata ești iubita domnului?
- Poftim?? Nu, eu sunt cea care l-a lovit ! răspunse Emma ușor iritată de întrebarea doctorului.
- Vestea rea este ca are mâna ruptă din umăr și o ușoară contuzie la cap. Va necesita câteva zile de spitalizare și un tratament serios. Vestea bună este că poate pleca acum, urmând tratamentul acasă însă îngrijit de cineva.
- Slavă Domnului,  și Emma se pregăti se plece.
- Stai domnișoară, o opri doctorul.Te astept în cabinet să plătești spitalizarea domnului și după îl poți lua acasă.
- Ce? răbufni Emma. M-ați înțeles greșit. Eu am venit cu acel bărbat aici, m-am asigurat că e bine însă nu am de gând sa plătesc nici un ban.
- Domnul m-a asigurat că o veți face, astfel vom chema poliția.
- Da, aveți dreptate. M-au luat vorbele pe dinainte. Măcar atât să pot face pentru el.
Emma îl urmă pe doctor în cabinetul acestuia și după ce plăti o sumă considerabilă de bani, ieși pe poarta spitalului în jurul orei de 2 noaptea, chemă un taxi și se îndreaptă spre casă, profund marcată de accidentul de care avuse parte.

Rescriind dragostea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum