Billie

33 1 1
                                    

~2~

- Billie ești ok? Billie te rog răspunde-mi. Vocea speriată a băiatului se auzea puternic până dincolo de pădure . Capul copilului blond se pierduse în apa rece, lăsând în urmă valuri de apă adunate într-un mic cerc. Norii se adunaseră pe cer acoperind soarele a cărui raze se stinseră ușor și disparuseră.
Tom privea lacul cu ochii în lacrimi, strângând la piep hanoracul fratelui său în timp ce o ploaie măruntă începu încetișor să cadă din cer.

Cu jumatate de ora înainte


- Billie, Tommie veniți la masă se auzi din bucătărie vocea caldă a unei femei.
-Imediat mama, rosti o voce de copil din camera alăturată.
Doi baieței, unul blond și altul brunet se iviră la ușa bucatariei cu obraji roșii.
-Iar v-ați bătut între voi, obraznicilor rosti femeia dojenitor.

- Mami doar ne-am batut cu pernele, șopti Tom asezându-se pe un scaun.

- Haideți mâncați, e deja 10 dimineața continuă femeia punând pe masă un mic dejun consistent.
- Uraaa, rostiră băieții.
- Tati când vine, ne-a promis că merge cu noi la pescuit astăzi.
- E ocupat astazi la secție, Tommie, ajunge târziu acasă îi răspunse mama baiatului.
J

ohn Hank era renumit pentru spiritul sau dezinvolt si autoritatea pe care o avea. Avea o familie frumoasa, o soție devotată și doi bățeiei adorabili ce îi umpleau viața de fericire. Fiind șeful poliției din orașelul Missisouri unde locuia, acesta avea grija ca locuitorii acestuia sa fie teferi în caz de pericol astfel o patrula de poliție circula toata ziua pe străzi asigurând liniștea.
-Mami putem merge singuri să pescuim? întreba Tom, mestecând cu poftă un sandvici.

- Tu și Billie? Cu siguranță nu , doar știi că e periculos Tommie, răspunse femeia.
- Dar mami, o sa am grija de frațiorul meu, haide te rog.
-Tommie, lacul este adânc și periculos, nici nu-mi imaginez se poate întâmpla daca unul dintre voi, din greșeală cade în apa, continuă femeia vizibil îngrijorată.
- Promit sa fiu atent mami, cel mai atent băiețel, doar permite sa mergem, e asa frumos afară.
Femeia își privi copilul cu duioșie. Tom era un băiețel cuminte și ascultător, mereu ținea cont de orice sfat.
- Bine prichindeilor, rosti femeia într-un final. Nu mai mult de o oră să lipsiti și aveti mare grijă, mai ales tu Tommie, ai mare grija de fratele tău.
- Yeyy, exclamă băiatul îmbrățișându-și mama călduros.
După ce Alice , mama băieților le pregăti câteva sandviciuri și 2 sticle cu apa la pachet, îi sărută cu drag si îi conduse pe băieți la ieșire pe poarta curții casei. Avea o presimțire ciudată, de parcă o părticică din suflet avea să i se rupă și să se piardă pe vecie." Doamne, ai grija de băieții mei, șopti femeia în gând pierzându-și copii din ochi.

Lacul Salvadore părea foarte liniștit în acea dimineață de parcă astepta o nouă victimă. Câteva trestii își aplecau tulpinele la bătaia vânticelului cald, în timp ce un cârd de gâște sălbatice pluteau grațios pe apa albăstruie.
- Sper să prindem cel mai mare pește pentru cel mai bun tătic din lume, rosti bucuros Billie privindu-și fratele care monta undițele de pescuit.
- Cu siguranță nu vom pleca cu mâna goală, îi răspunse Tom.
După câteva minute, undița lui Billie începu să se miște puternic.
- Am prins ceva, am prins un pește, sări în sus de bucurie băiatul.
- Ai grija, lasă-mă pe mine să prind undița și să scot peștele.
- Nu, eu vreau, eu vreau și Billie apucă undița încercând să traga spre mal captura.
Deodată, cu un zbucium puternic copilul fu tras în apa adâncă de captura nevăzută.
Tom văzu o coadă mare de crocodil și o gură imensă ce îl trăgea pe fratele său tot mai adânc în apa.
- Tom nu mă lăsa, te rog salveaza-mă, Tommmmmm...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 31 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Rescriind dragostea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum