pravda??!

3 0 0
                                    

Rozhodla som sa trochu toha Adama prekuknúť.Ako som čítala v školskom časopise bolo to najkrajší a najuspešnejší basketbalista celej školy.Ana fotke nebol sám bola to určite jeho priateľka.Bola zmaľovana ako šašo.
Pred ňou a jej partiou má každý rešpekt a ešte k tomu je to roztlieskavačka.
Ešte dnes ráno so sa šla prejsť z mojim psom.Ako som sa prechádza po parku stretla som Adama a jeho partiu.Napadlo ma že ho pozdravím tak som to aj urobila.
Ahooj!
Ty!nepozastavaj sa takou chuderou,pozri ako vypadá.
Z jeho partie sa ozvali narážky na mňa.Zarazilo ma že ani neodzravil a otočil sa mi chrbtom.Väčšiu drzosť som nevidela.
Po tejto dráme som sa rozhodla si sadnúť na chvíľu na horúcu čokoládu.Keď som sa posadila, za rohom som si vsimla nieco netradicne.
Bolo...Bolo tam jedno dievča ktore bolo z našej školy a chodilo do áčka.Ležala tam nehybne s krvou na perách a s modrinou na oku.
Hneď som sa rozhodla isť za ňou.
Haloo,preber sa...!!.!
Na moje pohyby nereagovala.
Ihneď som zavolala zdravotnú službu.
Tá prišla o pár minút neskôr.To dievča previezli do nemocnici.Išla som tam s ňou.Keď lekárka urobila vyšetrenie vyšla von z dverí a hovorí:Dievča menom Monika je v kritickom stave.Má veľke poranenia hlavy a slabší otraz mozgu.Potrebujeme urobiť zákrok ktorý je veľmi náročny na peniaze.
Sklonila hlavu a zabuchla dvere.Ja som súhlasila so zákrokom.No napokom ja som nemala peniaze ale nejako ich už musím zohnať.

Dievča na zodpovednosť osuduWhere stories live. Discover now